Falsk krupp.

Jeg har. Nå har han ikke hatt det på en stund da, men har hatt det 4-5 ganger. Heldigvis ikke så kraftig.

Jepp.. Her var han mye plaget da han var mindre.. Lite kjekt da det stod på, men gudsjelov er det ikke farlig..

Ja. Har hatt 2 gutar med falsk krupp.
Fekk efedrin hjå legen og det hjalp godt.
Ellers so ga eg iskald drikke, kledde på ungen og gjekk ut.

ja, Nathaniel har hatt det 2 ganger.. å får det nok igjen desverre..
Det er fryktelig[:(] eneste som hjalp var å sitte ute med han på verandaen, dag som natt..
kald luft hjalp litt, men han var utrolig tett og hadde store pusteproblemer...

håper det blir lenge eller aldri til neste gang..[&:]

Har nemlig ei som la seg i kveld frisk og rask, og våkna igjen etter en times tid og hosta tørr grufull hoste, var hes og litt tett og kjempe tørst. Men aner jo ikke om det er det som feiler ho da eller om ho bare begynner bli kraftig forkjølet. Forøverig så sover ho igjen nå, med åpent vindu.

ORIGINAL: Linda29

Jepp.. Her var han mye plaget da han var mindre.. Lite kjekt da det stod på, men gudsjelov er det ikke farlig..

det er i alle fall farlig nok til at mine foreldre fikk en telefon om å komme på sykehuset og ta avskjed med meg fordi legene trodde jeg ikke ville overleve natten...

Ho har ikke feber, og hoster ikke så mye lengere, eller skal jeg si bjeffer.[:(]
Og har akkurat sovna igjen nå. Ligger med hevet hodeende i senga og åpent vindu.

Ja gutten min på 4 har det når han blir forkjølet.

Bare så vidt han får til å puste, for han blir så tett. Og så er det gjøhoste. Forferdelig å høre på.

Back
Topp