Falsk krupp??

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Fikk hjem en febersyk gutt ( 22 mnd ) fra barnehagen i dag.
Han er pottetett og snørrete. Da jeg la han hørte jeg at han hadde litt bjeffende hoste.
Kan dette være tegn på begynnelse av falsk krupp eller bare vanlig forkjølelse?
Ikke hørt denne hostingen før. Han har ikke høy temp og virker i grei form uteom at han er tett og trøtt.

Her har guttongen hatt falsk krypp 6 ganger!
Du hører veldig tydelig på hosten at den er anderledes nesten som om den er "rusten og hul"! anbefaler å besøke lege for å få en sjekk! god bedring!

Takk. Han har sovnet nå, men om han våkner å er værre så blir det nok en legetur ja.

5 åringen min har falsk krupp rett som det. Som regel alltid en natt med det før forskjølrlsen bryter ut. Det er som du sier en bjeffende hoste, men en sånn hvinete lyd. Min gråter innmari når det står på fordi han blir redd. Bare å pakke han inn i dyna å sette oss ute på trappa i frisk luft, da blir det bedre etter 10-15 min som regel..

Sent from my iPhone using BV Forum

Han har ikke hostet noe mere etter jeg skrev innlegget i sta. Men har vært inne hos han av og til. Han er veldig tett. han skal absolutt ligge på magen så spent på hvordan denne natta blir. Om jeg prøver å snu han på siden så ruller han bare over på magen igjen.

Hvordan gikk det med gullet ditt? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp