Falsk krupp

marlang83

Betatt av forumet
Husker jeg sa til søstra mi før jeg fikk Kristian.. "Det er 2 ting jeg ikke vil at babyn min skal få, og det er kolikk og falsk krupp! Får han ikke det, så skal jeg være sjeleglad" '

Jaddddddaa... Da har han hatt kolikk i 4 mnder, og nå har han fått falsk krupp. Er helt uforklarlig tøft å høre at mini ikke får puste... Fikk medisiner som skal hjelpe på hostinga hans i dag. Så håper jeg at natten nå ikke blir like tøff som gårsdagen. Da var det ikke 5 min med søvn en gang :(

Noen andre som har barn med falsk krupp?

huffda så fælt.
Håper medisinene virker fort ;)

Off, det der er ikke noe gøy! Her har eldstemann falsk krupp. Trodde kanskje han begynte å vokse det av seg nå, men for et par uker siden var det påan igjen... Helt forferdelig når det står på. [:(] Vi har fått kortisontabletter av legen, som vi skal gi i 3-5 dager når han får det. Funker veldig bra. [:)]

God bedring til gullet ditt! Håper medisinen hjelper i natt! [:)]

Kortisontabletter virker godt, det er sikkert det dere har fått. Men det er skikkelig fælt når det står på. Det hjelper å ta dem ut i iskald luft også, dersom man ikke har tabletter.

Hvilke medisiner fikk du?

Ja har en 4 åring som er plaga, vært plaga med det siden han var baby[:'(] Ikke noe kjekt i det hele tatt[:(]

Emil Johannes hadde det i jula, fikk 3 doser med betapred. 8 tabeletter i vær dose.
Heldigvis er det hurtigvirkende :)

Vi har fått Prednisolon. 2 tabletter i hver dose. Aner ikke om det har fungert. Var helt jævlig i natt også :( Huff... Stakkars lille...

Tusen takk for trøst hvertfall!!!!!!!!!!!

Back
Topp