Falsk krupp igjen og igjen og igjen

Monkaponka

Forumet er livet
Etter første gang har han nå hatt det 3 ganger til. Ved hver forkjølelse får han nå falsk krupp.
I natt var det skikkelig ille igjen. Nå har vi alltid efedrin i kjøleskapet. Bruker svært lite av det da han blir tullete om han får for mye.
Så det er når han "bjeffehoster" I natt satt vi ute i kulden... 3,5 timers søvn og på ny jobb i dag[&o]
Gutten har det bra nå og det er det viktigste.

Jaja.. følte bare for å fortelle det.

Så slitsomt og plagsomt for dere alle [&:]  Håper det er siste forkjølelsen for sesongen så dere slipper mer av dette! God bedring til Kian [:)]

uff, så utrolig kjedelig!
Det tar på med syke barn og jobb [&o]
Lykke til i dag, håper det går bra.
Og håper natten som kommer blir mye bedre for dere alle [:)]
STOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM

Uff, får helt vondt jeg.. [:(]
God bedring, håper dette gir seg!!!!!!

Uff og uff som dere skulle bli plaget med dette da. Magnus har ikke hatt tilbakefall i det hele tatt.
Har dere vært i kontakt med lege?

Og ny jobb sier du, gratulerer, hvor og hva??

Ønsker Kian god bedring

Måtte på legevakten i går, crp var på 82 så han er nå på pencillinkur.

Har to jobber jeg må velge mellom og det helt for en uke siden.
Jobbet et annet sted her om dagen, de vil ha meg og jeg vil ha dem, men de er låst fast i en kontrakt med en person de ikke er fornøyd med[>:] kjiiipt for meg, men heldig for hun det gjelder...[&o]

Nå er Kian så puslete og syk, høy feber, blek, blå under øynene, ikke matlyst, osv...[:o]

Næmmen kjære monkaponkamamma [:(][:(][:(]
Så mye sykdom dere har i år da. Vondt å se Kian sånn [:(] Får jo helt vondt av dere alle som har det så tøft nå.

Forstår godt du lengter etter våren og sommeren ja. Håper virkelig dette er siste rundt, for nå har det vært mye for dere.

Du er jo egentlig heldig på en måte som har to jobber å velge mellom, men du får likevel ikke valgt som du vil... Hvordan kan det løse seg meg hun dumme berta som holdes der tro?? Det var jo du som skulle hatt jobben. Hmmm....

Back
Topp