Falsk juletre:)

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Noem som har? Hvor er det kjøpt? Pris? Fornøyd?;)
Orker ikke mer av barnåler med små unger i huset;)

Kjøpte mitt på Bohus :) Veldig fornøyd. :) Under 1000lappen betalte jeg. :)

Er allergisk mot de ordentlige trærne jeg da :p

Men det i perfect home med ledlys derimot. Det er fantastisk ! Koster 2-3000 kr da. Mamma har det :D

En dag kjøper nok jeg det også :p

• Liker
Reactions: EJ
Kjøpt på plantasjen til 600-700kr. Veldig fornøyd. Eneste jeg angrer på er at vi ikke tok et med permanente lys! Jeg styrer fælt hver gang de lysene skal på! :p

Perfect home sitt er jo helt vanvittig fint, men som nevt det koster jo :-P

Kjøpte fra England. Betalte nesten 3000,- Husker ikke navnet på butikken nå men jeg kan evt sjekke på esken når jeg pakker den ut.... Tok ca 2 uker for levering

Har et gammelt som ble kjøpt en eller annen plass :P (Gubben hadde det før e kom inn i bildet hans)
Vi varierer. De siste 2 årene har vi hatt plast, ellers har vi variert med gran og furu. Elsker lukta av ekte juletre, så plast blir ikke det samme!!
Men i fjor hadde vi kattunge som va høyt og lavt, så i år håpa e på ekte ;)

Vi har kjøpt vårt på litt mer lys, kostet 1999,-

Foreldrene mine har et stoort og fint tre fra plantasjen. Det er med lys på. Kostet flesk men absolutt verdt det:) sparer jo inn de penge fort:)

Pleie å kjøpe mindre tre på rot de drysser ikke, men har plass til å plante de ut på sommeren da..,

Har fra plantasjen. Kjempefint, var vel 1999,-

Tror jeg må på plantasjen en dag!!:D takk for alle tips jenter:)

Har vurdert det, men klare ikkje heilt å gjennomføra det :P Er noko med ekte tre, ekte lukt og utsjånad. Men kvart år skal ser eg etter det perfekte fake juletre :) Sei i frå om du finner ;)

Moren min har plaster. Med pynt på var det faktisk ikke så ille!

Mamma har fra plantasjen, frodig og naturtro tre, skal kjøpe meg det samme treet. Helt nydelig ! :)

Back
Topp