Falsk alarm?

Trudee

Glad i forumet
Hmm.. 3-7 min imellom og var i 40 sek - 1 min. Noen er vonde noen bare strammer.. Blir spennende å se om det gir seg eller Om det blir noe mer!

spennende :)kan du smitte litt over på meg;)

Ja, gjerne ;) vil helst ha 2013 baby!

Spennande. Viss du er andregangs kan det jo holde på slik i vekesvis, så det kan nok vera ei stund til likevel, håpar det ikkje blir vondt lenge, høyres forferdelig slitsomt ut å gå slik over lang tid!

Får håpe det er falsk alarm, vist du vil ha 2013 baby ;) Hadde det slik på lørdag, de var vonde varte i ca 45sek til 1 min og kom med 5-10 min mellom... Jeg sitter nå her enda med stor kul på magen :P vil også ha januar baby, så håper du ikke smitter over på meg ;)
Vist det er fødsel på gang, så sier jeg lykke til :D Blir pennende å høre :)

Håper o tror det er falsk alarm, var bare så rart at de kom så jevnt, men det er ikke like ille nå! Håper bare ikke det er noe jeg skal "slite" med frem til termin.. Det kan bli slitsomt!

Håper du slipper å gå slik til termin ja! Nei 12 dager igjen, knip sammen ;)

Korleis går det no?

Håper det har gitt seg nå!!
Husker at det var "mange" på det forrige terminforumet mitt som gikk slik i flere uker. Men håper du slippe det :-)

Det er vel ikke helt uvanlig med sånn små rie-episoder før det setter i gang. Håper det ga seg i dag, slik at du får gå en stund til :) Og enda mer håper jeg at du slipper å plages med dette frem til fødselen... :)

Er ikke like intenst nå :) Skylder på at jeg har vært alene med mini de 2 siste dagene fordi mannen har jobbet overtid. Så nå satser jeg på en god natts søvn :) God natt og fine drømmer ønskes til alle januar-mammaer :) <3

Ja, du skal vel ikke se bort fra at det kan ha innvirkning. Legg deg og sov, og slapp av så godt du klarer! Bare 12 dager igjen til januar nå :p

Oida hvordan går det med deg?? :)

Går bare bra, men ble bare 3 timer søvn inatt og er utrolig sliten idag! Har hatt mye stramminger idag, men ikke regelmessige. Så det er nok bare kroppen som øver seg litt ;)

Back
Topp