Var innom føden i går, men bare falsk alarm :/
trodde vannet var beg å renne men det var vist ikkje nok til noe bekymring
når de satte på de greiene rundt magen etter de hadde kjent på hodet til litla( som gikk amok inni der som hun pleier
) så sier sykesøster/jordmor ''wow det var da ekstremt med liv inni der! hehe holder hun på sånn ofte?'' så måtte jeg le, det var jo en helt vanlig kveld
ble sliten i tommelen av all trykkinga
(måtte trykke på en knapp hver gang jeg kjente bevegelse)
hun spurte fint om vi hadde noe som pleide å roe henne ned da pulsen til mini var 200. mannen tar hånden på magen min. da han gjorde dette så sank pulsen hennes med 50 slag i minuttet
jordmor/sykesøster va sjokka igjen 
men ble overaska da hun sa jeg hadde kynnere med jevne mellomrom, kan ikkje si jeg kjente de i det heletatt
kanskje ikkje så løye da litla var i gang som vanlig på kveld/nattes tid.
håper hun kommer snart hadde vert fint å kunne fungere bedre klare å kle på meg og sånne ting
15 dager til termin 
hun spurte fint om vi hadde noe som pleide å roe henne ned da pulsen til mini var 200. mannen tar hånden på magen min. da han gjorde dette så sank pulsen hennes med 50 slag i minuttet
men ble overaska da hun sa jeg hadde kynnere med jevne mellomrom, kan ikkje si jeg kjente de i det heletatt
kanskje ikkje så løye da litla var i gang som vanlig på kveld/nattes tid.
håper hun kommer snart hadde vert fint å kunne fungere bedre klare å kle på meg og sånne ting