Falsk alarm igjen!

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
God morgen alle sammen. Nå kan dere si jeg er skuffet ja. Hadde kynnere/ falske rier som startet i går kveld kl 19 og kom med 10 min mellomrom. Utover kvelden ble de sterkere og tettere og jeg var sikker på at det ville skje noe mer i natt. kl 0200 gikk jeg og la meg for å få litt søvn og det fortsatte helt til i 8 tiden. Da det plutselig var stopp gitt[:@][:'(]. Er ganske fortvilet nå. Dette er andre gang. I tillegg sa jordmor i går at hun trodde det kunne skje noe i helgen. Er så desperat at om en stund tar jeg med mann og barn for å spille litt bowling. Det virket med nr 1 når jeg hadde begynt med falske rier. Da spillte jeg aktivt på damelaget og det gjorde susen det. kryss fingerene for meg er dere snille......[8|]

Er ganske fortvilet nå. Dette er andre gang. I tillegg sa jordmor i går at hun trodde det kunne skje noe i helgen. Er så desperat at om en stund tar jeg med mann og barn for å spille litt bowling. Det virket med nr 1 når jeg hadde begynt med falske rier. Da spillte jeg aktivt på damelaget og det gjorde susen det. kryss fingerene for meg er dere snille......

Lykke til!!

Håper det er din tur nå, og så min tur rett etterpå[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Er ganske fortvilet nå. Dette er andre gang. I tillegg sa jordmor i går at hun trodde det kunne skje noe i helgen. Er så desperat at om en stund tar jeg med mann og barn for å spille litt bowling. Det virket med nr 1 når jeg hadde begynt med falske rier. Da spillte jeg aktivt på damelaget og det gjorde susen det. kryss fingerene for meg er dere snille......

Lykke til!!

Håper det er din tur nå, og så min tur rett etterpå[8|]

ja nå synes jeg det er vår tur[:D]

Lykke til, begge to! [:)]

takktakk begge to!

lykke til! Høres ut som maserier,prøv å slapp av...babyen berre terger deg og slite deg ut!!![:D]

Ønsker deg masse lykke til[:)]

Lykke til begge to[:)] Håper det skjer noe snart da!

krysser fingrer og tær for at ting settes i sving i helgen!!
for deg også Fiorelina[:)]

Skal krysse fingre og tær for deg. Du får ha masse lykke til.

Ønsker deg masse lykke til!!![:)]

Er så desperat at om en stund tar jeg med mann og barn for å spille litt bowling. Det virket med nr 1 når jeg hadde begynt med falske rier. Da spillte jeg aktivt på damelaget og det gjorde susen det. kryss fingerene for meg er dere snille......

Jeg har hvert og bowlet....funka ikke....[:@] Men krysser fingrene for deg da! [;)]

Ønsker dere lykke til begge to!!

Stor lykkeklem fra Monica

ORIGINAL: Chill24

Er så desperat at om en stund tar jeg med mann og barn for å spille litt bowling. Det virket med nr 1 når jeg hadde begynt med falske rier. Da spillte jeg aktivt på damelaget og det gjorde susen det. kryss fingerene for meg er dere snille......

Jeg har hvert og bowlet....funka ikke....[:@] Men krysser fingrene for deg da! [;)]

Nei det ser ikke ut til å hjelpe denne gangen. Noe skjedde da. Jeg har veldig vondt i bekkenet og har gangsperr i lår og under arm. [8D]

Skal krysse fingre og tær, så kanskje det hjelper....

Back
Topp