falsk alarm=hormonmonster

Troika85

Betatt av forumet
Trodde det var noe på gang i går, la meg tidlig og heiv innpå to paracet for å være sikker på å få sove litt før det startet, men nei. Våknet i firetiden og kjente ingenting! Grrr... I tillegg våknet gutten vår og holdt show. Han ville ha mat og kos og oppmerksomhet. Når han endelig sovnet var jeg lys våken og dritsur. Sovnet halv seks og kl syv var trollungen klar for en ny dag. P :(appan våknet ikke, så det endte med at jeg måtte opp.

To timer etter kom pappan tuslende... Nå har jeg sendt de ut hele dagen, orker ikke noen av de! Hormonemonster de lux! 10 dager til termin, dette blir slitsomt!

Godt vi er flere! Jeg har hatt masse kynnere i natt, vært flere ganger på do (nummer to, sorry for detaljer...), vondt i korsryggen og sovet kjempedårlig.. Men til slutt sovnet jeg litt og når jeg våknet var alt borte. Ikke en kynner etterpå. Slik har det vært 3 netter på en uke nå og jeg blir litt gal. Kom ut eller la meg sove :p

Har hatt det på samme måten her.. Lite søvn og sliten og hormonell.. Har fått mannen ut av huset, men han ville ikke ta med jenta vår, så da må jeg ta meg av henne i tillegg til at jeg knapt greier å sitte oppreist.. Såååå trøtt.. Men ungen er syk, så jeg kan liksom ikke få noen andre til å passe henne heller... Skal bli godt å bli ferdig med å være gravid snart.. Kan ikke fatte at baby utenfor skal være mer slitsomt enn å ha henne i magen sånn det er nå:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner godt at du heiv de ut!!
Fikk du slappet av?

Jeg irriterer meg fort over gubben nå for tida...hormoner til tusen!! Heldigvis så skjønner gubben at det er ikke "meningen" å snærre til han :smiley-angry016

Back
Topp