Faller för grupptrycket :P

Aily

Glad i forumet
Hehe, hur uppfattar ni mig? [;)]

Blid og glad, men med litt hjemlengsel tror jeg [:)]
Glad i familien din, med god humor [:)]

- Først av alt; SVENSK.. og de LIKER jeg![:D] Herlig med litt frisk bris innimellom alle oss nordmenn
- Flink mamma
- Snill
- Omtenksom
- Stå på vilje [:)]
- Følsom

ORIGINAL: Krøsamaia

- Først av alt; SVENSK.. og de LIKER jeg![:D] Herlig med litt frisk bris innimellom alle oss nordmenn
- Flink mamma
- Snill
- Omtenksom
- Stå på vilje [:)]
- Følsom

Signerer!!!![:D][:D]

Barneglad i hvert fall [:)]. Også føler jeg at du har litt mer klasse enn oss (= meg) halvstelte lurvekvinnfolk [8D]. Tror du er lett å såre?

Følsom og blid
en virkelig venn i livet for dine nærmeste
og super glad i familien din

Haha, det er bare noe du tror [8D][8D][8D] Du skulle hørt hvor mye mindre svensk hun er virkeligheten [8D]

ORIGINAL: Aislin

Haha, det er bare noe du tror [8D][8D][8D] Du skulle hørt hvor mye mindre svensk hun er virkeligheten [8D]

Haha, ja försöker iallafall hålla hårt på svenskan men inte alltid så lätt efter snart 4 år i norge [;)] Är inte första gången ja får höra att ja låter lite norsk :P Men men, jag är ju kvartsnorsk så det sätter väl sina spår [:D]

ORIGINAL: Aislin

Barneglad i hvert fall [:)]. Også føler jeg at du har litt mer klasse enn oss (= meg) halvstelte lurvekvinnfolk [8D]. Tror du er lett å såre?

Klass?? Jag?? Njaa, de vet ja inte [:-] Fast kan nog verka som de ibland när ja tänker efter [:D]

Tusen tack allihop för många fina ord [:)] Tror de flesta har ganska rätt faktiskt (förutom Aislin med klass grejjen [:D])

ORIGINAL: Aily

Klass?? Jag?? Njaa, de vet ja inte [:-] Fast kan nog verka som de ibland när ja tänker efter [:D]

Tihi, er vel egentlig det inntrykket jeg har fått, men det er veldig positivt altså [:D]. I forhold til meg (= brautende, flåsete, bråkete, ikke veldig flink til å ta vare på meg selv, snakker som en bryggesjauer og  subber generelt rundt) så synes jeg du har veldig mye klasse [:D]

Back
Topp