Fall

09mamma

Blir kjent med forumet
jeg var ute å gikk istad, skulle løpe litt og plutselig så snublet jeg å falt så lang jeg var! Kjennes ut som knær og hender tok mesteparten av trøkket, men er jo såååååå bekymret!
( Har hørt hjertelyd med doppler nettopp)
Hvor farlig er det å falle under svangerskapet? Er jo bare 13+6 i dag så frøet burde jo ligge godt beskytta der inne. Eller?

Så guffen opplevelse. Men så lenge du ikke får smerter fra mage eller blødninger, så vil jeg nok tenke at alt er vel med lille sprell i magen din :-)

Det der er så ekkelt :arghh: men ja, de er ganske godt beskyttet inni der så jeg vil tro at alt er fint :)

Spurte jordmor om dette og hun sa at det ikke er før i slutten av andre trimester og utover tredje trimester man bør bli bekymret om man får støt mot magen. Før den tid ligger babyen godt beskyttet :)

Tenker det lillespire sier er logisk.
Jeg falt to ganger sist, etter at jegvhadde begynt permisjonen min, men før jeg fødte. Det var utrolig ekkelt. Ringte ahus og rådførte meg for å slappe av litt på det.

Tryna på ski og fallt rett på magen i går, gikk sikkert bra:happy: som de andre sier, det er jo godt beskytta:)

Takk for svar❤️ Er roligere nå som jeg ikke har fått noe vondt å det har gått noen timer. Men fy då ekkelt! Best å holde seg på beina:facepalm::p

Takk for svar❤️ Er roligere nå som jeg ikke har fått noe vondt å det har gått noen timer. Men fy då ekkelt! Best å holde seg på beina:facepalm::p
Det er kjempeekkelt! Jeg datt i 7-8 mnd med forrige, rett framover, men klarte å snu meg i lufta å lande på siden i stedet. Utrolig. Husket ingenting av fallet rett etterpå. Rare greier. Var så redd for at noe hadde gått galt, men det gikk heldigvis kjempebra :)

Absolutt best. Kjenner igjen bekymringa fra å ha falt da jeg var ganske langt på vei med førstemann. Gikk fint det også, men var redd hele dagen... I stad nærmest hoppet kommende storesøster rett på der hvor livmora er da jeg lå i sofaen. Gjorde ganske vondt, og jeg ble egentlig litt redd faktisk... men får håpe at det stemmer at de er godt beskyttet inni der enda. For mitt vedkommende så befinner det seg (dessverre) litt ekstra polstring i mageområdet også ;-)

Back
Topp