Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,
Er i uke 18 og klarte å falle ganske hardt på isen. Rumpa og nedre rygg tok mesteparten av støyten. Burde jeg være bekymret? Søsteren min mener jeg burde ringe føden, men er redd for å virke hysterisk …..

Føden trenger man vel ikke ringe før nærmere uke 24?Jeg tror jeg hvertfall hadde ringt til føden så kan de avgjøre om de tenker at det er grunn nok for å komme innom. I allefall så slipper man bekymringene om man ikke ringte. Som regel går det bra om man faller, men tenker som sagt det kan være opp til føden å vurdere om det er nødvendig å ta en titt. Så jeg stemmer for å ringe![]()
På kontrollen i veke 12 fekk eg beskjed frå jordmor at det var betre å ringe føden uansett, sidan dei er ekspertar på graviditet. Så ville dei heller be meg ringe til legevakta dersom dei meinte at det høyrte heime derFøden trenger man vel ikke ringe før nærmere uke 24?
Vet at de små er godt polstra, var mer redd for morkakeløsning i og med at jeg falt ganske hardt på rumpa og ryggen. Men tror det har gått fint. Ingen blødninger eller annet som tyder på at noe er galt.