Millamin
Flørter med forumet
Hei!
Jeg er nå16+2 og i dag når jeg gikk en tur i skogen så var jeg så uheldig at jeg falt/snublet og gikk langflat i bakken. Jeg holdt sønnen min i hånden så jeg klarte bare å ta meg for med én hånd, og jeg fikk ordentlig vondt i hånden. Jeg er usikker på om jeg falt mot magen også og nå er jeg så bekymret for om dette kan ha vært farlig for fosteret på noen måte. Er det noen som vet om det er farlig når man er såpass kort på vei? Jeg har ingen symptomer på noe galt som smerter eller blødning.
Jeg er nå16+2 og i dag når jeg gikk en tur i skogen så var jeg så uheldig at jeg falt/snublet og gikk langflat i bakken. Jeg holdt sønnen min i hånden så jeg klarte bare å ta meg for med én hånd, og jeg fikk ordentlig vondt i hånden. Jeg er usikker på om jeg falt mot magen også og nå er jeg så bekymret for om dette kan ha vært farlig for fosteret på noen måte. Er det noen som vet om det er farlig når man er såpass kort på vei? Jeg har ingen symptomer på noe galt som smerter eller blødning.

Det er så typisk at dette skjedde en fredag ettermiddag, nå er jo både legen og jordmor stengt til mandag... Men jeg tar en telefon når de åpner på mandag. Kanskje jeg også bestiller meg en ekstra ultralyd til mandag ettermiddag så jeg får se at alt er i orden. Jeg synes det er så ekkelt fordi jeg nettopp har startet å kjenne liv, men det er så tidlig at det jo ikke er regelmessig ennå, og nå ligger jeg bare og kjenner etter om jeg fremdeles kjenner noe. Krysser virkelig fingrene for at alt er i orden