Er det flere som har fått påvist dette av oss her inne? Og hva gjør legen ift det til vanlig og nå som dere er gravide? Er dere evt Homozygot eller hetrozygot?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, heterozygot her. Litt engstelig pga et alvorlig slag hos et familiemedlem under et svangerskap. 1. Kontroll på mandag og håper på litt mer info for å roe nervene. Ikke noe oppfølging til vanlig, litt spent nå. Du da?Er det flere som har fått påvist dette av oss her inne? Og hva gjør legen ift det til vanlig og nå som dere er gravide? Er dere evt Homozygot eller hetrozygot?
Huff, jeg også skulle få det hvis noe mistenkelig skulle dukke opp fremover. Og jeg som har så intens sprøyteskrekkJa eg er Hetrozygot og får fragmin av legen min. Ei sprøyte kvar morgon og det er det. Magen min ser ut så som så med alle blåmerkene etter stikkinga.
Tvillinger ventes 8 Juni 2014
Ja eg er Hetrozygot og får fragmin av legen min. Ei sprøyte kvar morgon og det er det. Magen min ser ut så som så med alle blåmerkene etter stikkinga.
Jeg har akkurat det samme som deg og fikk ingen behandling under svangerskapet...Ja eg er Hetrozygot og får fragmin av legen min. Ei sprøyte kvar morgon og det er det. Magen min ser ut så som så med alle blåmerkene etter stikkinga.