fakkeltog?

SweetCherry

Gift med forumet
skal dere delta på fakkeltog i dag? og ett minuttsstillhet klokken 12?

jeg skal delta, men skulle ønske det var mer jeg kunne gjort

i går fikk jeg gitt han jeg kjenner som var der en stooor klem og jeg klarte ikke å holde tårene tilbakeemoticon  er sååå glad for at han er her i fysisk fin form, men jeg sliter med tanken på hva han har opplevd og alle de andre uskyldige ungdommene og barnaemoticon

Jeg skal delta i kveld siden jeg har mulighet til det. Ingenting føles mer viktig enn det. Det er som de sier, ord blir fattige. Kanskje vi sees i den store folkemengden. emoticon

Jeg skal gå i fakkeltog og markeringen som er her i Trondheim om noen timer. 

Stillhet, ja, fakkeltog, nei....da er det jobb gitt....

Æ jobbe på et kjøpesenter, og vi fikk lov å stenge fra klokka ti på tolv til halv ett, for å være med på ett minutts stillhet ved minneplassen i gå gata. Det ble ti minutta!

I dag skal det være tog her i byen, vet ikke enda om æ skal delta.

Vi har en gutt her i Alta som e savna, 16 år gammel. Og han e en av dem som dem leite etter i fjorden. 
Dessverre så kjenne æ han. :( 
En av mine ansatte. :( 
Det her e så tungt. 

Æ jobbe på et kjøpesenter, og vi fikk lov å stenge fra klokka ti på tolv til halv ett, for å være med på ett minutts stillhet ved minneplassen i gå gata. Det ble ti minutta!

I dag skal det være tog her i byen, vet ikke enda om æ skal delta.

Vi har en gutt her i Alta som e savna, 16 år gammel. Og han e en av dem som dem leite etter i fjorden. 
Dessverre så kjenne æ han. :( 
En av mine ansatte. :( 
Det her e så tungt. 

Alle i DnB NOR på Gjøvik slo av telefonene, reiste seg opp og holdt ett minutts stillhet klokka 12.00. Vi hadde også minnestund for dem som ville delta, tente lys og hadde flere buketter med roser i lokalene.
Jeg, bror og mamma gikk i fakkel/rosetog igår kveld også. Toget gikk helt stille gjennom byen, bare barna kunne høres. Det var helt uvirkelig at 10000 mennesker kan være så stille! Verdig og utrolig stort!

jeg gjorde begge deler, var på rådhusplassen, selv om det var mye folk så var ikke folk sånn "dyttete" som folk lett kan bli i sånne sammenhenger. Kjempe koselig, og når alle strakk opp armen og alle de 1000 på 1000 blomstene kom opp- det var et helt urtolig syn emoticon

Back
Topp