fakk..

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Harr så mye drit i hode at jeg holder på å bli sprø...[&o] Det som plager meg allermest er vel forholdet til meg og sambo. Han har flust i følelser for meg, mens jeg.. tja.. hva har jeg... hmm... så og si ingenting.. Alt jeg føler for han er venn..[:(] Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg. Føler meg på en måte bundet til han siden vi har kidden sammen.

Må bare få det ut en plass. Så ikke Quote...[&o]

Hadde det sånt med exen min faktisk, men måtte ta den avgjørelsen å gå i fra han tilslutt. Syns ikke det er så bra for barnet heller at foreldre skal holde sammen kun pga barnet,blir feil på en måte. Sett deg ned å snakk med han å si hva du mener :)

Syns det er så vanskelig å snakke med han.[&o] Ikke veit jeg hvor jeg skal gjøre av meg heller hvis det skulle bli slutt.

Hadde det likt med barnefar her også.. Jeg tok valget om å avslutte det, jeg var ikke lykkelig og da var ikke BF lykkelig heller, ei heller lillemann..! Men det går jo an å prøve å ta en pause, tilbringe litt tid fra hverandre, for av og til kan man bli litt forvirret.. Da kan det være greit å prøve det litt ut før man hopper ut i det, spesielt når det er barn inn i bildet.. Jeg og BF prøvde leeeenge for å få det til å fungere, men når vi først avsluttet det hele, så var vi enige om at vi hadde presset forholdet til det ytterste slik at vi begge visste det ikke var mer å hente, derfor ei heller noe å angre på..

Håper du finner ut av det og at det ordner seg på den måten som er best for alle sammen [:)]

Back
Topp