Fake tråder her inne

En tråd i 'Generelt' startet av My heart, 14 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. My heart Flørter med forumet

De siste dagene har det blitt laget div anonyme tråder her på forumet, det jeg ikke skjønner er at JEG har fått skylden av å ha laget disse trådene. Ikke vet jeg hvor det kommer av.
    Jeg har svart på noen av trådene og gitt råd som vanlig.
    Jeg lager jo ikke fake tråd for så å svare på de selv.

Kjenner jeg blir litt oppgitt.

Har ikke hverken interesse eller kapasitet til å være her inne på forumet når en skal bli beskyldt for slike latterlige ting.

Har hatt ei fin tid her inne, og møtt mange hyggelige mennesker.
    Men det har vært både og også.
    Har i perioder følt at enkelte har vært «på» meg, og nå får jeg skylden for å ha laget fake anonyme tråder.

Jeg har gått en liten runde med meg selv i dag og har valgt å forlate forumet. Når et forum påvirker meg og livet mitt negativt slik som dette så velger jeg å trekke meg ut.
    Jeg vil takke for meg her inne, og ønsker dere alle lykke til videre med graviditeter/ barn o.l ❤️

Last edited: 14 Jul 2019
  2. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hvem har du fått skylden av? :p

3. My heart Flørter med forumet

Tamara
    Ikke vet jeg hvor hun ta det fra.
    Men jeg orker ikke mere

4. Vesten Forumet er livet

Hvis du har laga " fake tråder" kan moderator se det på brukeren din , selv om den e anonym og med et nytt navn.

Men hvis det bare er synsing er det ikke noe å bekymre seg for ;)

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  5. My heart Flørter med forumet

Så hvis en er utlogget av babyverden og oppretter en anonym tråd så er en ikke anonym allikevel?
    Ikke vet jeg hvor dette er kommet fra, men jeg har hvertfall ikke laget teite tråder for så å svare på de selv. Herlighet, har annet å bruke tiden min på

6. B Glad i forumet

Jeg vet ikke hvem som skriver de,men oppfatter nok at det er en del fake tråder her. Nå er det ikke måte på hvor mange tenåringer som skriver feks. En stund var det andre tema igjen og igjen i flere anonyme tråder.

Tenker du vurderer riktig hvis du føler forumet ikke gir noe positivt. Vurderer også selv fortløpende hvor mye jeg gidder, synes det innimellom har vært ganske surt her og tidligere var det fryktelig mange tråder om farger på undertøy og klokka, for å fylle krav til skjult forum. Alle må vurdere selv hva som gir noe positivt tilbake.

• Liker Liker x 3
  7. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Helt riktig. Man kan se ip-adresse selv om man er utlogget :p du trodde vel ikke det var slik at det fantes noe som helst som var ordentlig anonymt på internett?
    Kan godt være det kommer fra samme ip-adresse f.eks

• Liker Liker x 4
  8. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Det var første tanken min ang ips, man ser alltid det på filmer at de kan se hvilken data ting er publisert fra :p

9. Augustinaen Forumet er livet Junilykke2018

Dette syns jeg du skal ta privat med Tamara. Hun har jo tilgang til å se mye mer enn oss, og har også taushetsplikt. Men hvis hun mener du står bak har hun nok også mulighet til å begrunne dette for deg. Håper det ordner seg :)

• Enig Enig x 8
    • Liker Liker x 2
  10. Kengu Forumet er livet VIP

Enig , synes igså dette bør tas privat

11. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Det er faktisk også sånn det funker dersom man har tilgang på den informasjonen

12. Mor2barn Elsker forumet Sommerfuglene

Skjønner ikkje kvifor denne tråden eller unnskyld tråd ble laga. Har du noko å sei til moderator, så ta det med dei. Har du noko med andre brukere du vil sei, så ta det med dei. Må alt henges ut for alle til å lesa?

• Enig Enig x 9
  13. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Man er anonym i den forstand at andre brukere ikke vet hvem man er, men administratorer kan se ipadressen til hver enkelt bruker, også de som skriver utlogget.

• Informativ Informativ x 1
  14. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Du må gjerne sende meg en pm om du ønsker en dialog :)

• Liker Liker x 12
  15. My heart Flørter med forumet

Har sendt deg pm. Svar på din tråd, men har ikke fått svar med deg

16. My heart Flørter med forumet

Det er godt mulig.
    Men jeg har hvertfall ikke skrevet fake tråd her på forumet.
    Og det er ingen andre her i huset som jeg vet om som er på babyverden.
    Folk skriver jo om ulike problemer her inne.

17. My heart Flørter med forumet

Jeg er ikke god på å tolke hva som er fake og ikke. Er ikke engasjert nok her inne til å legge merke til det.
    Her skriver jo folk om alt mellom himmel og jord, og jeg har også lagt merke til en del tenåringer her inne. Jeg svarer bare etter beste evne om det er noe jeg føler jeg kan bidra med og scroller videre.

• Liker Liker x 1
  18. My heart Flørter med forumet

Ok. Tror ikke det er mange som vet det. På anonymsiden legger jo folk ut kanskje vonde ting i livet sitt eller samlivsbrudd.
    Der de søker råd og støtte.
    Synes det er ganske misvisende om enkelte kan finne ut hvem du er.
    Men takk for tips! Da vet jeg hvertfall at jeg ikke er anonym selv om jeg tror det.

• Enig Enig x 1
  19. B Glad i forumet

Det er jo vanskelig å vite,og helt sikker er jeg jo ikke. Grunnen til at jeg tror det er en del fake tråder er både tonen i innleggene og at det virker som raptus på bestemte tema i perioder. En del historier høres også litt for utrolige ut. Men jeg konfronterer aldri fordi det kan faktisk være ekte og en tilfeldighet at det i perioder er mange likedanne , men stadig mer ekstreme innlegg. Håper du finner ut av dette sammen med moderator.

• Enig Enig x 3
  20. Kengu Forumet er livet VIP

Dette er helt normalt:)

• Enig Enig x 1
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden