Fajitas krydder

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Er det trygt å spise når man ammer tror dere? Tenker på om det kanskje er litt sterkt og at de får vondt i magen.
Hmmmmmm

Jeg har ikke turt å prøve taco krydder enda, men noen reagerer ikke på det.
Så man må vell bare teste det ut for å finne ut om de tåler det :)

Jeg hadde dødd av halsbrann :( har så lyst på taco men tør ikke. Rett og slett

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Jeg har ikke turt å prøve taco krydder ennå, tenker å vente non mnd for så å prøve når han ikke er så fersk dakar lille :)

Er jo bare å spise mener nå jeg her har jeg spist som vanlig fra dag 1 av, synes det er rart å holde seg borte fra mat om man da ikke vet at babyen reagerer på det.! har spist/drukket både brus, kaffi, løk, sterk mat og vet ikke hva annet de kan reagere på.. Han reagerer ikke på noe av det vertfall

Ops, alle smiley'ene forsvant i den meldingen.. Skriver på tlf ;)

Er jo bare å spise mener nå jeg her :) har jeg spist som vanlig fra dag 1 av, synes det er rart å holde seg borte fra mat om man da ikke vet at babyen reagerer på det.! har spist/drukket både brus, kaffi, løk, sterk mat og vet ikke hva annet de kan reagere på.. Han reagerer ikke på noe av det vertfall :)

Det finner jeg snart ut..,
Har spist fajitas nå i kveld, så spent på om han reagerer eller ikke.

Har prøvd tacokrydder, og d hsr hvertfall lillegutt ikkje reagert på her i huset :)

Er så forskjellig,så eneste måten å finne ut om en tåler det er p prøve seg frem......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sitter godt i at storebroren reagerte på det meste. Så ja, jeg er overnervøs for å prøve ting :P

Jeg har nettopp proppa i meg både fajitaskrydder, rømme og brus. Så nå får vi se. ;) Håper de er som storebror. Han reagerte ikke på noe :)

Jeg spiste taco, med brus i kveld :-O er spent på natta. Har vanligvis pleid å drikke et glass melk etter maten, og da har det gått bra, men det glemte jeg idag :-/

Back
Topp