Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo bare å spise mener nå jeg herhar jeg spist som vanlig fra dag 1 av, synes det er rart å holde seg borte fra mat om man da ikke vet at babyen reagerer på det.! har spist/drukket både brus, kaffi, løk, sterk mat og vet ikke hva annet de kan reagere på.. Han reagerer ikke på noe av det vertfall
![]()
Åhh, det hørtest skikkelig digg ut! Håper guttene dine tåler det.Jeg har nettopp proppa i meg både fajitaskrydder, rømme og brus. Så nå får vi se.Håper de er som storebror. Han reagerte ikke på noe
![]()
Kan det hjelpe altså??Jeg spiste taco, med brus i kveld :-O er spent på natta. Har vanligvis pleid å drikke et glass melk etter maten, og da har det gått bra, men det glemte jeg idag :-/
LikerHar spist taco som vanlig, uten at det ga problemer.![]()
Det hjalp på storebroren, måtte drikke den rett etter måltid hvis vi spiste noe sterkt, da fikk han ikke reaksjoner. Så jeg har troa på det, men om det funker for alle, eller faktisk funker, vet jeg ikkeKan det hjelpe altså??
Det hjalp på storebroren, måtte drikke den rett etter måltid hvis vi spiste noe sterkt, da fikk han ikke reaksjoner. Så jeg har troa på det, men om det funker for alle, eller faktisk funker, vet jeg ikkeKan det hjelpe altså??