Fail *bilde*

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
6693A0BB-0E7A-4A04-8032-6784A9004AE1-15977-00003C6497EE902D.jpg

Hahahah!!! Priceless! :D Herlig når de små bare nekter plent å oppføre seg på bilder :p Men han er jo veldig søt selv når han gråter da ;)

Hihi ser jo ut som verdens mest sinna unge :p
Vet ikke helt hva som ble galt heller, han lå jo og koste seg med babygymmen og pratet :o
Hanklarte forøvrig å VELTE hele babygymmen i stad! Skjønner ikke hva han driver med jeg!

Hehe, han var ikke helt enig med det der:-) Søte dere er:-)

hihi, takk! =)
IKKE helt enig nei :p

Haha, så herlig bilde;) Han var ikke helt enig i det, men:p Utrolig søtt bilde:) Emmeth hater blits, så prøver og ikke bruke det på bilder, men da blir det jo ikke like bra;)

Prøver å unngå blitz jeg!

Må unngå blitz her og;)

Det er jo helt forferderlig å gå rett i fleisen da!

Ja, jeg blunker helt automatisk, akkurat som Emmeth;)

Hihihi Beste bildet på lenge! :D Så skjønn han er!

Skal være enig i at det er greit å unngå blits.
Pappa'n i huset er ikke helt enig, så da han skulle teste ut den nye blitsen sin, skjedde dette..

Iiiik.jpg

hahahaha, HERLIG volven! :D Åsså så fine sokkevotter da gitt :p ;)

Samme skjer her, øynene blir enorme når blitsen kommer på!

FOR en herlig Asle! :D
Han er virkelig nydelig!!

Tusen takk! ..og i like måte! Selv med sinnafjes er han jo bare helt herlig! :D
Vi er virkelig priviligerte her på September'12, for her er bare deilige små nurk som er til å spise opp!

hehe..knall bra :D
De er ikke alltid enig i å ta bilder disse små.

Har prøvd mange ganger å ta smile bilde av LN men feiler hver gang. Han blir distrahert av kameraet.

så søt <3 Fie ligger å roper til babygymmen sin :P og kjefter :P I dag har hun fått litt grøt å grønnsaksmos å litt vann og melk til slutt :) hun syns grønnsakene var godt, men det ble litt grimaser først :P Melk er desidert best :P

Hihihi Beste bildet på lenge! :D Så skjønn han er!

Skal være enig i at det er greit å unngå blits.
Pappa'n i huset er ikke helt enig, så da han skulle teste ut den nye blitsen sin, skjedde dette..

Vis vedlegget 2255

Helt nydelig:-)

Vi har så vakre barn:-):-)

Så skjønn han er:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: også fine sokkevotter:)

Back
Topp