Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Studinen88
Åh, så kjipt! Men, det er jo fortsatt 3 måneder til jul da! Så det kan fort være at det ordner seg for det om! [:D] Skal dere bort i jula eller? [:)]
ORIGINAL: lnie
Jeg skjønner ikke hvordan det skulle ordne seg.. [&:] Det er nettopp det.. Men jeg krysser fingrene. Hun driver tydeligvis og fikser timelistene for desember nå, fått flere spørsmål om arbeidstider i desember. [8D]
Julaften skal vi enten være hos foreldra mine eller hjemme hos oss, kommer an på ståa mellom meg og søstera mi.[8D]
Tenkt å ta oss noen turer bort i romjula, besøk og trudeluttferie. Men får se da[:)]
ORIGINAL: Studinen88
ORIGINAL: lnie
Jeg skjønner ikke hvordan det skulle ordne seg.. [&:] Det er nettopp det.. Men jeg krysser fingrene. Hun driver tydeligvis og fikser timelistene for desember nå, fått flere spørsmål om arbeidstider i desember. [8D]
Julaften skal vi enten være hos foreldra mine eller hjemme hos oss, kommer an på ståa mellom meg og søstera mi.[8D]
Tenkt å ta oss noen turer bort i romjula, besøk og trudeluttferie. Men får se da[:)]
Det ordner seg alltid for greie jenter. Det har jeg lært. Som f.eks. har snille kollegaer uten barn som synes det er helt ok å ta på seg litt ekstra feriejobbing sånn at de har råd til å feste litt ekstra 2. juledag og nyttårsaften f.eks. Foreksempelforeksempel [;)]
Trudeluttferie!