Min faglige ansvarlig har sendt mail til sensoren om hva som har vært mine arbeidsoppgaver de to siste årene, men jeg har ikke fått vite hva hun har skrevet. Men oppgaven skal jo være ut ifra hva jeg har jobbet med ja! Jeg tror det kommer til å gå bra,men jeg stiller ikke så veldig sterkt når det kommer til budsjett og regnskap.. Og det tror jeg er en oppgave jeg kommer til å få :/ Jeg vet at prøven er fra mandag til torsdag. Men jeg lurer på hva som skjer siste dagen, å jeg tror og håper at det skal en del til for å stryke!'

har ekstreme nerver for min egen prøve..
Hun har nok skrevet om arbeidsoppgavene og til din egen fordel, hun vil nok at du skal gjøre det bra!

når man leser læreplanen i kontorfag så er det Noe om regnskap men det er heldigvis ikkr største delen. Læreplanen er jo pensum og den finner du her:
http://www.udir.no/kl06/KAD3-01/Hele/Komplett_visning
Er du lærling eller praksiskandidat? Jeg var praksiskandidat og har aldri gått på skole for å lære kontorfag. Jeg er selvlært og har lest meg til det jeg kan, i en alder av 24

Og når jeg klarte det så klarer du det også!

i tillegg har du jo alle mulige ressurser til hjelp under prøven! Du må gjerne spørre kollegaer om tips og få hjelp underveis i oppgaveløsningen!

Det skal en god del til for å stryke! Jobber på en videregående skole og jobber endel med personer som skal ta fagbrev

Jeg har også et annet fagbrev innen for service og under begge fagbrevne var jeg dødsnervøs. Det gjelder å puste og prøve å ta det med ro
Når det gjelder den siste dagen var planen for meg følgende:
Prøvenemda møtte opp på torsdagsmorgen. Jeg hadde printet ut oppgavene (både planleggingsdelen og dokumentasjonsdelen). Powerpointen som jeg laget på oppgave 1 var klar på minnepenn. Fremførte powerpointen og gjennomgikk alle oppgavene jeg hadde løst. Jeg fikk deretter to eller tre nye oppgaver som jeg skulle gjøre, mens prøvenemda gjennomgikk oppgavene jeg fjorde fra man-ons. De nye oppgavene måtte også planlegges før jeg dokumenterte dem. Så leverte jeg torsdagsoppgavene til prøvenemda og satte i gang med å skrive egenevalueringen. Deretter ble jeg kalt inn til prøvenemda hvor de gjennomgikk hele heftet. Kommenterte mangler og hva som var bra og heeelt til slutt kom karakteren

Håper du forsto noe av det jeg skrev. Litt klønete skrevet, men bare å spørre hvis noe var uklart