filledokka
Glad i forumet
Hjelp!! har snart fagprøven i barne og ungdoms arbeiderfaget. Gruer meg som en gal! Noen her som har tatt den?? hva slags oppgave fikk dere?? aner ikke hva jeg kan forvente..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tok fagbrevet som barne- og ungdomsarbeider for noen år siden... Da hadde vi ikke bare en fagprøve på slutten av læretiden, men halvårsoppgaver som ble lagt i perm, pluss delmål.Svass skrev:
Da sensor kom så gikk hun gjennom hele permen og dømte ut i fra den og tilbakemeldinger fra læreplassen og veilederen min.
Men det har vel kanskje forandret seg siden det!?!
Lykke til iallefall :)
Hadde sånn tre dagers jeg også... de ville se meg hjelpe 1 klassingene i timen og så måtte jeg planlegge og gjennomføre en gymtime og en aktivitet i sfo tiden og så måtte jeg evaluere dette på dag tre... så fikk jo oppgaven første dagen og hadde god tid på å finne ut hva jeg ville gjøre.... HVA-HVORDAN-HVORFOR:-)noahs mor skrev:
filledokka skrev:
Hadde sånn tre dagers jeg også... de ville se meg hjelpe 1 klassingene i timen og så måtte jeg planlegge og gjennomføre en gymtime og en aktivitet i sfo tiden og så måtte jeg evaluere dette på dag tre... så fikk jo oppgaven første dagen og hadde god tid på å finne ut hva jeg ville gjøre.... HVA-HVORDAN-HVORFOR:-)noahs mor skrev:
Oki, uff ja det går vel bra.. Har jo jobba i barnehage i 5 år snart og det hadde jo vært litt flaut å stryke da. Burde jo kunne det mener jeg..
noahs mor skrev:
filledokka skrev:
Oki, uff ja det går vel bra.. Har jo jobba i barnehage i 5 år snart og det hadde jo vært litt flaut å stryke da. Burde jo kunne det mener jeg..
he he ja da burde det gå som en lek:-) Får du sikkert å planlegge en aktivitet og en samlingsstud... har du sikkert gjort mange ganger før:-) Så er det bare å sette ord på hvorfor du gjør sånn og sånn:-) Lykke til