Fagbrev... eller no!

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Har jobbet på kontor/administrasjon i over 6 år og slo meg NÅ at jeg faktisk kan ta fagbrev! Er vel etter 5 års jobberfaring at man er kvalifisert til å ta fagbrevet, og det virker jo litt kult. Stiller jo litt bedre med teori og lønn når jeg er ferdig :)

Har noen av dere tatt fagbrev som dette? Hvordan gikk det under kursingen og hvordan stiller dere nå som dere har fagbrevet? Er det verdt det?

:D  Jeiiij!

Ta kontakt med opplæringskontoret [;)]
Absolutt verdt å ta fagbrev :) Jeg var lærling i 2 år og tok fagbrev.. nå får jeg høyeste lønn(som de eldste i bransjen får) pluss fagtillegg [;)] (dette er i butikk da) men det er det samme med admin.. Gikk under det samme i undervisninga vår også [;)]

Gudd løkk :)

Ta kontakt som t0mmis sier!

Vet om flere som har gjort det på den måten og det gikk bra det![:)]

Troooor arbgiveren din må godkjenne det så snakk med opplæringskontoret og få all info[:)]

OMG OMG OMG OMG!!! Føler meg som en fjortiss her!! JEG GJØR DET JEG!!!! Hohohohoooooo!!!!!! :D:D:D

Takk gørls!

Kom på en ting. Tidligere når jeg jobbet i butikk så lurte jeg på om jeg skulle ta fagbrevet slik som du, rock. Men da hadde jeg ikke jobbet i nok %-stilling hele tiden, slik at jeg ikke fikk tatt det. Usj!

Åh balle!!! De to første åra gikk jeg på skole og hadde ikke 100%... Også har jeg jo vært i mammaperm, vet ikke om det har noe å si? Best å ringe og sjekke med engang :)

Back
Topp