Faens tullinger!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Ja nå er jeg forbanna ja!![:@][8D] Ringte til bensinstasjonen i sted kl 23.30 og ringte i sikkert 5 min, ingen som tok telefonen (skal bestille meg mat foresten[:-]) ringer igjen og igjen, ingen som tar den. Så nå kl kvart på tolv tar de den, men neida, nå var det forsent å bestille mat siden de stenger kl 00.00!!![:@][:@][:@][:@] Hadde de tatt den jævla telefonen for 20 min siden så hadde det IKKE vært forsent! De gadd bare ikke ta den, faens tullinger!!![:@]

(Ikke tull med en sulten og gravid sine hormoner!!![:-])[:D]

Åhr ja, det var dårlig gjort av de..
Er skikkelig kjipt det, når man har lysst på noe..

ORIGINAL: ....Tammis....

Skjønner de egentlig god. De hadde sikkert vasket alt sammen og ringer du å plager de.. [;)] *tuller*

Det driter jeg i, de skal lage mat frem til ti på tolv, (Regler) og når jeg da snakker med de kvart på og de sier det er for sent, så er det bullshit, dessuten så ringte jeg kl halvt tolv!

Kan nesten tenke meg at de ikke tok telefonen med vilje siden de kanskje visste nesten 100% at noen kanskje skulle bestille mat[8|] Kanskje en hormonel gravid frue som kanskje var litt sulten....kanskje[&:]

Bare kanskje liksom

du får kjøre til en litt lenger borte som er døgnåpen da[:)]

ORIGINAL: tipp

Kan nesten tenke meg at de ikke tok telefonen med vilje siden de kanskje visste nesten 100% at noen kanskje skulle bestille mat[8|] Kanskje en hormonel gravid frue som kanskje var litt sulten....kanskje[&:]

Bare kanskje liksom

[8|]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

ORIGINAL: tipp

Bare kanskje liksom

[8|]

Det jeg tror er at de ikke gadd å ta telefonen siden de snart skulle stenge og at de ikke ville ta imot noen bestillinger. Jeg vet at noen gjør det iallefall.

Back
Topp