Faens skattedritt

**kathrine**

Elsker forumet
Har prøvd x antall ganger på å komme inn på altinn, men når jeg først kommer inn nå ser jeg bare at jeg får den ikke før til høsten[:@][:@][:@][&:][&:]

Det er jo merkelig, skatteberegningene skal jo være klare for alle.... Eller mener du at du ikke får utbetaling før til høsten?

ORIGINAL: Beibinvår09

Det er jo merkelig, skatteberegningene skal jo være klare for alle.... Eller mener du at du ikke får utbetaling før til høsten?

Nei noen må rett og slett vente til høsten før de får den desverre. Husker ikke helt hvorfor

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Nei noen må rett og slett vente til høsten før de får den desverre. Husker ikke helt hvorfor

Men du skal vel få se en estimering uansett? Pappa får sin i oktober han også, men har fått sett hva det blir sånn ca.

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Men du skal vel få se en estimering uansett? Pappa får sin i oktober han også, men har fått sett hva det blir sånn ca.

har ikke fått det heller jeg [&:]

Back
Topp