sitter å stortuter nå, fordi jeg har så vondt.. skrev ett innlegg om at jeg hadde skikkelig tannpine, sikkert en betennelse, og for å gjøre en lang historie kort, så ringte jeg legevakta, og legen ville ha meg inn for å utelukke byller å annet svineri..[:'(] alle tannlegevakter var stengt. på legevakta kunne de jo selvfølgelig ikke gjøre noe, han kikka så vidt inn i glefset på meg.. ville ikke gi meg noe smertestillende, enda jeg nesten satt å ristet.. han mente det ville gå bort av seg selv. har ikke sovet ett kvekk inatt, fikk noen timer på øret etter jeg leverte jenta på bhagen..
så nå sitter jeg her da, med ENDA større smerter, og med den forbannende ibux'n som ikke hjelper en drit.. ringt både lege og tannlege, men jeg ringte så sent på dagen, at de ikke kunne ta meg inn. den er grei den, men det er ingen som kan gi meg noe sterkere.. jeg går på veggen her jeg!!
hva kan jeg gjøre??
HVEM FAEN MÅ JEG LIGGE MED FOR Å FÅ NOE STERKERE MEDISIN???
ringte både tannlegevakta og legevakta, og bege mente at jeg kunne ta en blanding av paracet og ibux og at det ville virke.. er det noen som har prøvd det? funker det mot sterke smerter?
fader, jeg trenger bare en tabl. for å klare meg gjennom natta, sånn at jeg får sove.. en som virker fort og leeenge.. hvorfor skjønner de ikke det. trur det klikker for meg snart. har så vondt nå..
så nå sitter jeg her da, med ENDA større smerter, og med den forbannende ibux'n som ikke hjelper en drit.. ringt både lege og tannlege, men jeg ringte så sent på dagen, at de ikke kunne ta meg inn. den er grei den, men det er ingen som kan gi meg noe sterkere.. jeg går på veggen her jeg!!
hva kan jeg gjøre??
HVEM FAEN MÅ JEG LIGGE MED FOR Å FÅ NOE STERKERE MEDISIN???
ringte både tannlegevakta og legevakta, og bege mente at jeg kunne ta en blanding av paracet og ibux og at det ville virke.. er det noen som har prøvd det? funker det mot sterke smerter?
fader, jeg trenger bare en tabl. for å klare meg gjennom natta, sånn at jeg får sove.. en som virker fort og leeenge.. hvorfor skjønner de ikke det. trur det klikker for meg snart. har så vondt nå..