Faen

Junemamma

Elsker forumet
Det har seg sånn at eg strøyk på oppkjøringen min på klasse B for litt over en uke siden.. ska ha dobbel kjøretime i dag så eg sko få veta ny oppkjøringsdato..
Joda eg har kasta opp i natt å er skamm dårlig i magen.. e ikkje så mye bedre nå.. mest vondt i magen,verke i kroppen.
Men så ringte eg te kjøreløreren. syns de va sykt. eg ska ha ein dobbeltime kjøretime å det koste 1200 kr. Han sa at når folk ikkje stiller til timene side må de betale uansett.. så da må eg jo lixom stille da.. vil jo ikkje la de pengene gå rett i dass..

Faen folk kan jo bli sjuke å det e faen ikkje godt å kjøre bil i 2 timer da.
De kunne hatt sånn at ein betaler en egenandel elle noe hvist en ikkje stiller men MÅ betale fullt

sorry for klaginga mi.... syte bara med å kjøra i dag. håpa de går bra..

uff. ja det er litt kjipt.....[&o] håper formen din blir bedre da... og kanskje magen din er litt x i ulage siden du kan være litt nervøs siden du har stryki en gang[;)]

dette går bra vettø:) lykke til[:D]

Huff. Aner ikke hva jeg skla si. Kjøp noe som kan roe magen litt, saltkjeks og farris eller noe, og så krysser vi andre alt som krysses kan for deg. Jævli å måtte kjøre opp når du er så dårlig, men ønsker deg masse lykke til.

Jepp, sånn er det, og det får du beskjed om når du begynner med timene. irriterende ja, men sånn er det.
Her går det greit og ikke betale hvis du får legeærklæring[;)]

Jeg slapp å betale for min kjøretime når jeg ringte samme dag og sa at jeg ikke kunne komme for jeg trodde jeg hadde promille fra dagen før ennå. (hadde vært på julebord midt i uka)

Han syns jeg var så ansvarlig når jeg ringte å gav beskjed at jeg slapp å betale....hehe
men jeg var heldig da...

Utrolig kjipt[&:]
Men som andre skriver, slik er det mange plasser...
Kjipt for dei som de mister pengene også...

Det posetive er jo at du selv kjører, og da kan stoppe bilen om du blir dårlig[8D]
Aldri så ille at det ikke er godt for noe[;)]

Back
Topp