faen til bekkenløsning

EdonaBigMama

Forumet er livet
noen her som har kraftig bekkenløsning? hva gjør dere for å lindre smertene? [8|]

ja, jeg har hørt at med nr 2 så skal det gå lettere, fordi da har kroppen gjennomgått det en gang før. og det var jo ikke lenge etter nr 1 at jeg ble gravid igjen.

det er helt jævlig, klarer såvidt å gå. noe må jo hjelpe??[>:]

hah, jeg gikk rundt og sa idag : kjetil, jeg vil dø.  [>:]

rullestol + barnepasser + personlig kokk og hushjelp hadde vært digg, og lindrende [:D][:D]

krykker, bekkenbelte, easyslide i senga, 'kontorstol' til kjøkkenet så det blir bedre å lage mat osv, fysioterapeut? var det jeg brukte, lindra ikke så veldig noe annet enn easysliden som gjorde det mye enklere å komme ut av senga[8D]

ORIGINAL: MammaLilleTrille

helt enig er dritt lei 2 år etter fødselen nå og har hatt det siden uke 8

oi, stakkar[>:]

er det sånn med dere at noen dager er bedre enn andre? som nå kan jeg gå vanlig(altså ikke som quasimoto eller åsn det skrives) men mer menneskelig... også har jeg vondt i huden(tror jeg[>:]) rett før "der nede" starter. er det vanlig? det svir liksom

har en bekymring, eller det er jo ikke det egentlig, men i mitt hue så er det

jeg skulle til glukosebelastning den 18.des men glemte det helt bort for sønnen min hadde time hos HS samme tid. og jordmor peste meg om at det var veldig viktig osv osv. selv føler jeg at det ikke er det, fordi jeg VET jeg ikke har sv.skapsdiabetes. var samme med nr 1, da var det ingenting. det er så jævlig ork å sitte hos legen i 2 timer.

og drar jeg til jordmor nå, så får jeg pes om at det er sååå viktig å få testet det(det er viktig ja, men jeg føler så STERKT at jeg ikke har det). jordmora mi prater irriterende (har en rar aksent) og hun legger seg oppi alt.

skulka sist jordmortime som var den 05 denne mnd for jeg orker henne ikke.
syns dere jeg skal ringe og bestille ny time for glukosebelasting, så dra til henne? eller dra til henne uten å ha gjort det?

oi, høres ut som en mor som ikke bryr seg om sitt ufødte barn [:-] men det er ikke tilfellet, syns bare alt blir blåst opp bare fordi jeg har litt sukker i urinen liksom

Back
Topp