Hyssamaia!
Gift med forumet
Kjøpte ny sofa for 4 mnd siden.. Kosta egentlig 10 000 men siden modellen var på vei ut solgte de den for 6999. Fikk sofaen (den nest siste de hadde igjen) og 3 av putene var helt slerkete.. var alt for overflødig med skinn.. Fikk ny sofa etter en ukes tid.. dette var den aller siste som var igjen..
Denne var helt fin.. stussa over at det hang noen tråder ned under sofaen, men brydde meg ikke så mye om det.. Sofaen holder jeg godt vedlike, tørker av den omtrent hver dag..
Så for en uke siden skulle jeg lete etter noe jeg hadde mista som jeg vet lå oppå sofaputa, så jeg dro putene litt ifra hverandre (disse er ganske tunge, siden de er skinn) og jammen var det ikke et svært høl der[:@] gått opp ca 5 cm i sømmen..
Så jeg ringte skeidar og fikk beskjed at de som hadde med reklamasjon å gjøre skulle ringe meg iløpet av uka.. mot slutten av uka hadde jeg et ubesvart anrop.. kjente ikke igjen nr, så ringte opp igjen. ingen som tok tlf.. så ringte jeg opp igjen litt senere, ingen som tok den da heller..
Så ringte det på nytt litt senere og jeg fikk tatt den. men da var det helt stille i andre enden..[&:] så jeg prøvde igjen å ringe opp, men ikke noe svar.
Dagen etter hadde jeg mobilen rett ved siden av meg og det ringte et ring før de la på[&:][&:] jeg ringer igjen opp men INGEN som tar tlf.. og nå har jeg fått brev om at jeg må kontakte de innen to uker, eller så avslutter de reklamasjonssaken.. så nå har jeg prøvd å ringe de 3 ganger.. men fortsatt ikke svar[:@]
Faen jeg blir irritert.. hvorfor tar inge tlf.. har ringt nesten hver eneste dag nå..
Men en ting til.. sofaen min finnes ikke lenger, vil jeg da få ny sofa eller reparerer de hullet??
Og hvis jeg ikke finner en sofa til 6999, vil jeg da kunne velge en som er dyrere??
Jeg gidder jo ikke velge en sofa bare for å ta en sofa. og jeg har heller ikke råd til å spytte inn 2-3000 nå for og få en sofa jeg liker..
Denne var helt fin.. stussa over at det hang noen tråder ned under sofaen, men brydde meg ikke så mye om det.. Sofaen holder jeg godt vedlike, tørker av den omtrent hver dag..
Så for en uke siden skulle jeg lete etter noe jeg hadde mista som jeg vet lå oppå sofaputa, så jeg dro putene litt ifra hverandre (disse er ganske tunge, siden de er skinn) og jammen var det ikke et svært høl der[:@] gått opp ca 5 cm i sømmen..
Så jeg ringte skeidar og fikk beskjed at de som hadde med reklamasjon å gjøre skulle ringe meg iløpet av uka.. mot slutten av uka hadde jeg et ubesvart anrop.. kjente ikke igjen nr, så ringte opp igjen. ingen som tok tlf.. så ringte jeg opp igjen litt senere, ingen som tok den da heller..
Så ringte det på nytt litt senere og jeg fikk tatt den. men da var det helt stille i andre enden..[&:] så jeg prøvde igjen å ringe opp, men ikke noe svar.
Dagen etter hadde jeg mobilen rett ved siden av meg og det ringte et ring før de la på[&:][&:] jeg ringer igjen opp men INGEN som tar tlf.. og nå har jeg fått brev om at jeg må kontakte de innen to uker, eller så avslutter de reklamasjonssaken.. så nå har jeg prøvd å ringe de 3 ganger.. men fortsatt ikke svar[:@]
Faen jeg blir irritert.. hvorfor tar inge tlf.. har ringt nesten hver eneste dag nå..
Men en ting til.. sofaen min finnes ikke lenger, vil jeg da få ny sofa eller reparerer de hullet??
Og hvis jeg ikke finner en sofa til 6999, vil jeg da kunne velge en som er dyrere??
Jeg gidder jo ikke velge en sofa bare for å ta en sofa. og jeg har heller ikke råd til å spytte inn 2-3000 nå for og få en sofa jeg liker..




