Faen steike i hule hælvete!!!!!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Bamsi måtte sette musefeller i skapet under vasken på kjøkkenet her om dagen,
det hadde vært ei lita musefrøken der og gnagd på søpleposene til matavfallet.
to dager etterpå var det ei mus i den ene fella, den andre lot vi stå sånn i tilfelle...
Skulle gå og legge meg nå og tror du fader ikke det gnages noe veldig inne i skapet igjen [:'(]
pokker faen altså jeg hater de bakteriebefengte små krypa!!!! Veit ikke hvor de kommer inn
og nå måtte Bamsi komme hjem fra jobb for å legge rottegift i skapet, jeg lukker IKKE
opp den døra for å se hva som møter meg på andre sida [:(][:(][:(]
blir nervøs av mindre jeg, enda jeg ikke er lett å vippe av pinnen.... VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

tenk hvis han ikke får tatt den da, og må dra på jobb igjen... da tør ikke jeg være her tror jeg....
da tar jeg med guttungen og reiser til mine foreldre... *snufs*

ohh... ikke bra med gnagere i skapet!

Håper Bamsi tar knekken på små julemus :) (søte i sangen men ikke i skapet)

Lykke til

naida, han var nede og leita etter gift, men kunne ikke finne det.
så da kom han hjem for å konstatere problemet, prøve åskremme musa til å være stille
(musorsisme som vi kalte det [:D]) så kanskje mor tør å gå og legge seg, for så å måtte han tilbake på jobb [:(]
bilen vår står på jobben hans mens han kjører firmabilen, så her sitter jeg da, kommer ikke langt...
usj, jeg drar så fort han kommer hjem imorra, blir ikke her og hører på lille faenskapet holde fest på mitt kjøkkens bekostning!
Så får han ordne med med flere musefeller når han våkner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Celene

ohh... ikke bra med gnagere i skapet!

Håper Bamsi tar knekken på små julemus :) (søte i sangen men ikke i skapet)

Lykke til

Hadde jeg visst at vi hadde mus i huset hadde jeg aldri turd å være hjemme alene....Hater de ekle små udyrene!!

Vi har to katter for sikkerhetsskyld vi[8D]. Her på øya er det rotter og ene katten kom og viste den ene hun hadde fanget[&:].

ORIGINAL: lillelambi

huff...skumle saker sånn midt på natta da, gitt 

Ellen du får si til Musene at om de ikke er snille ofrer du dem på blot :) ;)

hihi.. be dem komme seg ut og spise bær og nøtter som andre hyggelig mus!!

ORIGINAL: WorkingForMatilde

Katt er ett godt tips ja! Om ikke katta er noen musejeger, så hjelper det bare at det lukter katt[;)]

Dette er mange år siden, men vi hadde problemer med mus da guttungen var baby. Da hadde gubben (den daværende) lagt ut feller overalt OG vi skaffet oss katt. Katten lagde en dag noe forferdelig leven bak komfyren, og jeg fikk den fader ikke frem, og måtte flytte frem hele komfyren. Jo, da drev katta å lekte med en musefelle MED EI DØD MUS!
Musa var så EKKEL, helt deformert og med stiv hale[:(]
Jeg hadde på meg gummihansker og løp rundt med mus&musefelle mens jeg hyyylte, så ekkelt var det, ville ikke kaste den i boss for jeg ville ha den ute av syne...
enden på visa var at jeg sprang ut på verandaen og kastet både mus, musefelle og gummihanske så langt jeg kunne,
hehehe, naboene tenkte vel sitt[:D][:D]

Så vi fjernet alle de gammeldagse musefellene, og kjpte bare sånn "humane" feller etterpå. Ellers hadde vel hjertet stoppa på meg til slutt[:D]

hehe naboen lurte nok sikkert fælt da oppvaskhansken også kom flygende, hva hadde den gjort galt liksom? hahaha [:D]

Ellen du får si til Musene at om de ikke er snille ofrer du dem på blot :) ;)

hihi.. be dem komme seg ut og spise bær og nøtter som andre hyggelig mus!!

ja, der sa du det!!! var bare det å fange dem først [:D][:D][:D]
tror nok de burde bli borte nå, det står 5 musefeller og to skåler med gift inni skapet nå, Bamsi har
gått inn for at de skal bli borte før kvelden, for mor har ikke nerver til en slik natt til...

ORIGINAL: Dragemamma

En meget god uttalelse i Emne ... hørtes ut som om det kunne ha kommet ut fra en liten dragemamma sin munn også..
Off... veit ikke hva jeg hadde gjort jeg assa... kanskje lagt Brage i vognen og tatt en trilletur helt til sambo hadde kommet hjem... [:'(]
Håper dere får ordnett opp i disse museproblemene!![:'(]

det ble skrevet da jeg ventet på at Bamsi skulle komme hjem, så da kom det noen gloser jeg kanskje
kunne latt være å skrive her, men jaja, gjort er gjort og jeg mente det iallefall! [:o]
Fikk ikke gått på trilletur heller for vogna ligger i bilen, som på det tidspunktstod i tønsberg godt
parkert utenfor jobben til Bamsi, så fikk ikke kommet meg ut av huset... men i kveld derimot blir det andre boller, er ikke musa borte før klokka 21 sover jeg hos mamma og pappa!!!

ORIGINAL: Ellen.

Katt er ett godt tips ja! Om ikke katta er noen musejeger, så hjelper det bare at det lukter katt[;)]

Dette er mange år siden, men vi hadde problemer med mus da guttungen var baby. Da hadde gubben (den daværende) lagt ut feller overalt OG vi skaffet oss katt. Katten lagde en dag noe forferdelig leven bak komfyren, og jeg fikk den fader ikke frem, og måtte flytte frem hele komfyren. Jo, da drev katta å lekte med en musefelle MED EI DØD MUS!
Musa var så EKKEL, helt deformert og med stiv hale[:(]
Jeg hadde på meg gummihansker og løp rundt med mus&musefelle mens jeg hyyylte, så ekkelt var det, ville ikke kaste den i boss for jeg ville ha den ute av syne...
enden på visa var at jeg sprang ut på verandaen og kastet både mus, musefelle og gummihanske så langt jeg kunne,
hehehe, naboene tenkte vel sitt[:D][:D]

Så vi fjernet alle de gammeldagse musefellene, og kjpte bare sånn "humane" feller etterpå. Ellers hadde vel hjertet stoppa på meg til slutt[:D]

hehe naboen lurte nok sikkert fælt da oppvaskhansken også kom flygende, hva hadde den gjort galt liksom? hahaha [:D]
hehe, den hadde jo tatt på en død mus[:'(] æsj[:'(] det var enten det eller å brenne den, men med min brannangst var det lite aktuelt [:D][8D]

det vet både du og jeg, men ikke naboen [:D]

flire :)

når nettene blir lange og kulda setter inn... så sier vesle musmor er best vi booker in :)
vi flytter inn hos Ellen- er der vi har det godt...
nå fyller vi alle kjøkken kott!

heisann og hoppsann...

lykke til på musejakt!!!

flire :)

når nettene blir lange og kulda setter inn... så sier vesle musmor er best vi booker in :)
vi flytter inn hos Ellen- er der vi har det godt...
nå fyller vi alle kjøkken kott!

heisann og hoppsann...

lykke til på musejakt!!!

hahaha [:D]

Back
Topp