Faen skjer her i huset?!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei og er på det punktet at jeg tar meg til tårene....

I går på bursdagen min våknet jeg av at jeg lå på en bløt flekk, jentungen hadde tissa i senga mi... Samme skjedde i natt. Ikke kan jeg skjønne hvorfor hun tisser i senga, hun har vært clean siden mai 09.
Så i dagtidelig så ble jeg så oppgitt og morragretten/morraleimeg at jeg gikk ned på sofaen og dro et pledd over meg for å ta meg en halvtime eller lignende før hele huset våkna. Så langt kom jeg ikke for brått kjenner jeg at katta har hoppet opp på ryggen min og TISSA PÅ MEG!!

Jeg holder på å få spader!!! Hvorfor kan ikke folk i mitt hus tisse på do eller tisse i kattekassa?[:(][:(] Føler ikke jeg fortjener det..[:(] (Jeg er fortsatt veldig morraleimeg og alt går gærli humør....[:(]) Trenger en klem...[:(]

ORIGINAL: Auliana

Klem

Hihi...må bare le litt....ta deg en dusj, så blir alt så meget bedre. [:)]

Tok meg en dusj... Og så kom jentungen og sa at katta hadde bæsjet på foten hennes... så nå er hun i dusjen[X(]

Takk[&o] Godt med en klem[:)]

Hehe.. Tissa katta på deg?? snål katt..

Klem til deg... hopp i dusjen og våkn litt så satser vi på at resten av dagen går mye bedre[:D]

Virkelig en bedriten start på dagen [&o]
Men se det på den lyse siden, dagen kan neppe bli verre [:)]

Stor trøsteklem til deg

Hiv ut katten, så er du kvitt tisse og bajse problem inne for en stund vertfall.

ORIGINAL: theojora

du er sikker på at det ikke er katta som har tissa i senga di i løpet av natta da?

huff hørtes ikke noe særlig ut, hiv ut katta om natta og legg ungen i sin egen seng, så slipper du å bli nedpissa [:)]

Er jentungen, hun var gjennombløt på trusa sjøl[&o]...
Og kan først hive ut katta i neste uke... Han går på antibiotika eller noe slikt pga en byll han fikk etter å ha slåss... Fikk streng beskjed av dyrlegen.. Tro meg, hadde med glede hevet ut dyret[X(].. Jentungen sov i min seng pga katta hadde nedpissa madrassen i senga til snuppa.. Og da den var tørr etter en god vask pissa han den ned igjen...[:'(][:'(]

Alt går gærli....[X(]

Veit katten hvor han skal tisse nå som han er inne?
Siden han tisser overalt?

Virker ikke slik!

ORIGINAL: Trude Ellerei

Kan du ikke stenge katta innepå et annet rom da, med kattesanden? F.eks gjesterom/gangen... ja hvorsomhelst, bare ikke der dere sover.

Og så holde soveromsdørene lukket alltid, slik at katta ikke går inn der og gjør i fra seg.

Gjorde det nå.. [&o] Han får stå i gangen til han kan komme ut igjen eller når jeg orker å ha han inne i andre rom..[&o]

Veit katten hvor han skal tisse nå som han er inne?
Siden han tisser overalt?

Virker ikke slik!

Han vet hvor han skal tisse og bæsje, men jeg har alltid hatt et problem med han... Snippa han i høst og ting ble bedre, men fortsatt så tisser han der det har blitt tisset før han ble snippa.. Utrolig irriterende når intet fungerer... Spruta madrassen med eddikk, get off, sitron osv for å få madrassen helt ren...[&o]

ORIGINAL: Bitzyh

du er sikker på at det ikke er katta som har tissa i senga di i løpet av natta da?

huff hørtes ikke noe særlig ut, hiv ut katta om natta og legg ungen i sin egen seng, så slipper du å bli nedpissa [:)]

Og kan først hive ut katta i neste uke... Han går på antibiotika eller noe slikt pga en byll han fikk etter å ha slåss... Fikk streng beskjed av dyrlegen.. Tro meg, hadde med glede hevet ut dyret[X(].. Jentungen sov i min seng pga katta hadde nedpissa madrassen i senga til snuppa.. Og da den var tørr etter en god vask pissa han den ned igjen...[:'(][:'(]

Alt går gærli....[X(]

Heh? Her har katten hatt antibiotikakurer flere ganger pga byller etter slåsskamper (ja han er kastrert men det hindrer ikke ukastrerte hannkatter i å komme inn på hans territorium her, noe han ikke liker) men har aldri fått beskjed om å holde han inne av den grunn. Senest rundt juletider måtte han ha antibiotikakur pga slosskamp og byll men var ute allikevel.

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: Bitzyh

Alt går gærli....[X(]

Heh? Her har katten hatt antibiotikakurer flere ganger pga byller etter slåsskamper (ja han er kastrert men det hindrer ikke ukastrerte hannkatter i å komme inn på hans territorium her, noe han ikke liker) men har aldri fått beskjed om å holde han inne av den grunn. Senest rundt juletider måtte han ha antibiotikakur pga slosskamp og byll men var ute allikevel.

Helt sant... Fikk beskjed om å holde han inne i en uke av dyrlegen...[8|] Synes det var ille mye styr pga en byll.. narkose, barbering, skjære byllen åpen og synlig så man kan rense bedre.. og så sist antibiotika som jeg skjønner som det eneste[8|][8|]

Back
Topp