Faen skjære!

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Et uttrykk min far brukte mye, når han var irritert for noe. Nå kunne det ikke være mer passende, for ... Faen skjære, vi har fått faens skjærer!!!

Jeg holder på å klikke. Det har ikke vært et problem tidligere år, ikke ila de snart 10 årene vi har bodd her, men nå er de overalt rundt oss!!! Og de skriker og skråler og skiter noe så hinsides ... Er det lov å knerte dem? :evil6 Mannen har en sånn softgun eller hva det heter, med små plastkuler. Jeg er så utrolig fristet til å bare plaffe dem rett ned. :smiley-angry007 I natt holdt de på fra 04-05 tiden med skrikingen sin, og å lukke vinduer var uaktuelt, det er sååå varmt! I hele går var de frekke nok til å «underholde» meg på balkongen min, satt seg like godt ned på rekkverket en meter unna meg og lot seg ikke skremme heller. De sitter sammen på taket her, terrassen og ja, overalt. Flakser over oss hele dagen. Faens skjærer!!!

:mad::wtf::arghh::angry4

Hehehe... min far tok jegerprøven og kjøpte seg hagle, kun for å skyte skjærene på hytta, så jeg aner hvor irriterende de kan være [emoji23].

Vi har et skjærepar (eller sjura som det heter på mi dialekt) som bygger rede rett utenfor balkongen og soveromsvinduet vårt...
Vi er egentlig ganske fascinerte over hvor dyktige de er til å bygge og at de tross alt er litt mer sympatiske enn måsene som plager dem...Men når sjurbarna kommer så blir det jo et helv... leven hele natta [emoji35] Vet jo det...men å skyte fugl midt i storby er vel ikke helt stuereint...

Første våren her var det ett skjærepar som bygde reir i ett tre i hagen vår. Syntes det var veldig koselig og fascinerende... En stund.
I fjor reiv vi ned reiret og det gjorde vi i år også
Å du hendelse så deilig!!! :D
Skjærene bygger hos en nabo litt lengee borte i stedenfor :D sorry nabo :p

Vi har hegre!! i ett tre rett over oss!! Det er bråk det! [emoji849] hadde jeg hatt noe å skyte med hadde jeg skutt!

Vi har et skjærepar (eller sjura som det heter på mi dialekt) som bygger rede rett utenfor balkongen og soveromsvinduet vårt...
Vi er egentlig ganske fascinerte over hvor dyktige de er til å bygge og at de tross alt er litt mer sympatiske enn måsene som plager dem...Men når sjurbarna kommer så blir det jo et helv... leven hele natta [emoji35] Vet jo det...men å skyte fugl midt i storby er vel ikke helt stuereint...

Stuereint er det neppe, men Gudd å flette sprø man kan bli. Jeg kommer til å handle i utilregnelig psykose hvis jeg ikke får sove stort mer om natten.

Samboer har skutt noen. Vi bor på bygda da. Ingen som ser eller hører noe:P

Banditter!

Back
Topp