faen! jeg ga mini cosylan!

MzDomino!

Gift med forumet
han fikk tre ml..
jeg var sikker på det var solvipek..
men det var det ikke... [:(]

han er 17 mnd..
kan det være farlig?
bør jeg ringe lege? [&o]

ring legevakta?

Om det står at du ikke kan gi det til så små barn ring legevakten eller giftsentralen (eller hva det heter)

Unnskyld meg, men man tar vel ikke feil av Cosylan og Solvipect? Man skal være utrolig forsiktig når man gir barn legemidler, og helst dobbeltsjekke både to og tre ganger!!

Men nå som skaden allerede har skjedd, så hjelper det vel ikke å kjefte. Tror neppe det har gjort noen skade da. ;)

Bør ikke gis til barn under 2 år

Kontraindikasjoner: Overfølsomhet for virkestoffene eller et eller flere av hjelpestoffene.

?

Forsiktighetsregler: Kan påvirke reaksjonsevnen f.eks. ved bilkjøring. Langvarig bruk kan føre til avhengighet. Bør ikke gis til barn under 2 år.

Du kan jo ringe legevakta og høre om det er noe du kan gi han for å fjerne virkninga.

vi har gitt cosylan til gutten vår fra han var cirka 2 år pga bronkitt. Men tar halv dose når vi har trengt det. 2,5ml.
Men ring legevakta og spør om du er usikker på hvordan han kan reagere.

jeg fikk cosylan til største min da han var mellom 1,5 og 2 år...

ringer nå[:-]

han var trøtt fra før av.. nå sover han igjen.. men legen sa det gikk fint så da får jeg stole på det.. huff... [X(]
er det mulig å være så surrete.... [X(]

ORIGINAL: MzDomino!

han var trøtt fra før av.. nå sover han igjen.. men legen sa det gikk fint så da får jeg stole på det.. huff... [X(]

Ja det er mulig å være surrete! Du gjorde en feil, det kan alle gjøre, det går nok bra skal du se[;)]

ORIGINAL: Valpolicella

ring: 22 59 13 00 giftinformasjonssentralen og hør.

barn over 2 år kan få 2,5 ml 3-4 gnger daglig så vil ikke tro det er giftig for han, men ring og hør! [:)]

Anbefaler å ringe til giftinfosentralen. Har måttet gjort det en gang selv, og de er veldig dyktig, og kommer med veldig god informasjon.

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: MzDomino!

Ja det er mulig å være surrete! Du gjorde en feil, det kan alle gjøre, det går nok bra skal du se[;)]

takk.. [:)]
litt sliten bare... [8D]

Back
Topp