Faen jeg er så teit!!

Teddyen

Glad i forumet
Så på kontoen i dag morres at jeg hadde fått inn et rart beløp, og skjønte ikke en dritt da jeg så det var 1800 kroner fra nav trygd... Tenkte jeg måtte ringe dem i morra og høre, for det kunne jo ikke være sykepengene mine! Der ventet jeg inn over 10 000... [8|] Så kom jeg plutselig på det når jeg kjørte hjem fra grillselskap halv sju...(10 timer etterpå...)

JEG HAR GLEMT Å FORNYE SYKEMELDINGA MI!!!!!!!!

Faen, er det mulig å være så tett???
Den gikk ut den 5.april... Ikke rart jeg fikk litt lite penger liksom... [:(]
Noen som vet om jeg får tilbakestilt den nye sykemeldinga som jeg må skaffe i morra? Ellers går jeg og henger meg...

Om legen din er grei, setter han sykemeldingen tilbake til den dagen den andre gikk ut.

Oida,kanske ikke så veldig rart det ikke var kommet inn penger nei...Ring dem i morgen å forklar situasjonene kan hende du treffer på en grei behandler som fikser saken fort for deg[;)][:)]

Siden jeg hadde sykemelding fra før av så håper jeg virkelig legen min er grei ja... [&:]
Gud så irritert jeg er nå altså!! [:'(] Min kjære var heller ikke direkte imponert av meg når jeg sa det... [8|]
Han ble dritsur, så det hjalp ikke akkurat... [:'(]

Har du vært sykemeldt en stund på grunn av svangerskapet, kan jeg aldri tenke meg at legen ikke skulle tilbakeføre sykemeldingen. Rart han ikke tenkte på det da du var på forrige kontroll. Det går sikkert veldig bra, bare ring og forklar for legen imorgen, så ordner det seg nok, eneste som er litt kjipt er at du kanskje må vente til neste utbetaling med å få pengene.....

ORIGINAL: NinaK78

Har du vært sykemeldt en stund på grunn av svangerskapet, kan jeg aldri tenke meg at legen ikke skulle tilbakeføre sykemeldingen. Rart han ikke tenkte på det da du var på forrige kontroll. Det går sikkert veldig bra, bare ring og forklar for legen imorgen, så ordner det seg nok, eneste som er litt kjipt er at du kanskje må vente til neste utbetaling med å få pengene.....

Er annenhver gang til lege og jordmor, så derfor har jeg ikke tenkt over det... Har aldri vært sykemeldt før, så husket ikke på det... [&:]
Om jeg bare får de pengene uansett, så skal jeg ikke klage på at jeg får dem en mnd for seint altså! Da skal jeg bare være superfornøyd!! Får nok utsatt den ene regninga jeg ikke får betalt nå...

Ooooops! Håper det går i orden [;)]

Krysser fingrene for at legen din skriver ut SM tilbake i tid.... Det gjør ikke legen min! Det har visst kommet nye regler slik at det ikke skal være mulig for fastlegene å tilbakestille SM!!

ORIGINAL: BG09

Krysser fingrene for at legen din skriver ut SM tilbake i tid.... Det gjør ikke legen min! Det har visst kommet nye regler slik at det ikke skal være mulig for fastlegene å tilbakestille SM!!

[:(] Han kunne ikke gjøre det sist når jeg var der, men da hadde jeg ikke hatt sykemelding før... Om det er regler som sier at de ikke får lov å tilbakestille sykemeldinger, så får jeg jo sikkert ikke det da... Gud da sliter jeg... [:(][:(][:(]

Etter som jeg vet, så er det ikke lov å tilbakedatere sykemeldinger. Det er blitt ganske strengt.[8|]

Jeg er sykemeldt 50%, for noen uker tilbake var jeg syk og var hjemme hele dagen i to dager. Min lege lagde ny sykemelding, slik at det sto at jeg var 100% ufør de to dagene jeg hadde vært borte, det var ikke noe problem. Om det er samme sak som din vet jeg ikke...

Snille legen min sa det ikke var noe problem siden han ikke hadde friskmeldt meg... [:)]
Hurra!! [:D]

Er så sinnsykt letta!! [:)] Har hatt vondt i magen siden i går kveld, og legen min ringte meg ikke tilbake før over fire i dag...
Litt for mye spenning for meg dette her altså! [8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Om legen din er grei, setter han sykemeldingen tilbake til den dagen den andre gikk ut.

ORIGINAL: MaSa07

ORIGINAL: Kranglefanten

Han gjorde det! [;)]

Snille legen min sa det ikke var noe problem siden han ikke hadde friskmeldt meg...
Hurra!!

Ordner seg for snille jenter vett du.......[;)]

WEEEE!!!! Da har jeg nok vært litt snill likevel da! [8D]

Håper det ordner seg like bra når jeg skal sende klagebrev til nav ang permisjonspenger... [8|]
Har vært der tre ganger og fått tre forskjellige svar på samme spørsmål. Er selvstendig næringsdrivende og har ordnet meg forsikring slik at jeg skal få 100% av lønna mi utbetalt i permisjonen. Pga feil de har gjort så risikerer jeg å få bare 65%, pluss null utbetaling de to første mnd... [&:] Krysser fingrene videre! [;)]

Back
Topp