Faen i helvete!

Skrållan

Forumet er livet
Faen og!

Tobias måtte spyles i dusjen istad, meget bløt bæsjebleie. Greit nok det, det er jeg vant til pga medisinen hans. Men nå spydde han faen meg og!! [:'(]
Og som om det ikke er nok, så har Ida søla ut en kilo vaskepulver på badegulvet, og i morgen tidlig reiser gubben til Oslo på julebord. Helvete heller, jeg klarer ikke dette alene!

Så nå har vi omgangen i hus, jeg frykter det verste for oss alle, og Tobias får ikke vært med på nissefesten i barnehagen i morgen.

Æsj da!!! Føler med deg!!! Spysyke er det værste!!!!! [:'(]

Håper det bare er noe 24timers greier!!!!!

God bedring til Tobias, og lykke til til deg!

Æ hadd dødd!

Du kan ikke sett bort Ida te en av besteforeldran da? Trur du har nok me Tobias om du ska vær heim alein[&:]

Go bedring!!

ORIGINAL: *Perlemor*

Æsj da!!! Føler med deg!!! Spysyke er det værste!!!!! [:'(]

Håper det bare er noe 24timers greier!!!!!

God bedring til Tobias, og lykke til til deg!

Tusen takk! [:)]

Håper virkelig ikke det blir noe mer enn som så, det makter jeg ikke...

ORIGINAL: Destiny85

Æ hadd dødd!

Du kan ikke sett bort Ida te en av besteforeldran da? Trur du har nok me Tobias om du ska vær heim alein[&:]

Go bedring!!

Ka tru du æ gjør? [&o]

Besteforeldran e opptatt. Mamma heill på borti leiligheta t mormor, deinn ska tømmes i løpe av uka for mormor har fløtta på gamleheim. Dæm fikk container i dag, så dæm e meget opptatt der. Pappa jobbe jo kvar dag... svigers veit æ itj nå om, dæm e itj kjent for å still opp når d trøngs. Muli æ får hjølp t å kjør Ida i bhg i mårrå da, å henting, d veit æ itj enda. Har itj hatt tia t å snakk me mamma å pappa.

Men nu spreng æ jo litt på do æ å, så æ kainn itj sjå for mæ at herre ska gå bra. Æ sjønt vi koms t å få omgangen i hus dæm dagan, når Marius sa hainn sku t Oslo for litt sia... d va faktisk min første tanke. Men fortsette dosprenginga mi, så kainn hainn jo itj fårrå t Oslo å bli bort t fredagskveilln. Sei sæ sjøl d.

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Så typisk!
Det er jo lov å håpe at dere ikke blir smitta denne gangen da, og at det ikke blir mer enn den ene spyinga.

God bedring til pjokken din!

Finnes ikke noe mer typisk! [&o]

Det er lov å håpe, men siden jeg spiste yoghurt av samme skjei som Tobias tidligere i dag, så ser jeg mørkt på det... [&o] Han har foreløpig ikke spydd mer da, og det kom ikke mye da han først spydde, men vi får bare se hvordan det utvikler seg i kveld.

Tusen takk for det!

ORIGINAL: Skrållan

Æ hadd dødd!

Go bedring!!

Ka tru du æ gjør? [&o]

Besteforeldran e opptatt. Mamma heill på borti leiligheta t mormor, deinn ska tømmes i løpe av uka for mormor har fløtta på gamleheim. Dæm fikk container i dag, så dæm e meget opptatt der. Pappa jobbe jo kvar dag... svigers veit æ itj nå om, dæm e itj kjent for å still opp når d trøngs. Muli æ får hjølp t å kjør Ida i bhg i mårrå da, å henting, d veit æ itj enda. Har itj hatt tia t å snakk me mamma å pappa.

Men nu spreng æ jo litt på do æ å, så æ kainn itj sjå for mæ at herre ska gå bra. Æ sjønt vi koms t å få omgangen i hus dæm dagan, når Marius sa hainn sku t Oslo for litt sia... d va faktisk min første tanke. Men fortsette dosprenginga mi, så kainn hainn jo itj fårrå t Oslo å bli bort t fredagskveilln. Sei sæ sjøl d.

Kan jo vær Marius får det sjøl[8D]
Nei, han kan nok ikke dra om dåkker bli sjuk hele gjengen og æ hadd nok fått han te å ta en sykt barn dag i mårra å..

ORIGINAL: Skrållan

Æ hadd dødd!

Go bedring!!

Ka tru du æ gjør? [&o]

Kan jo vær Marius får det sjøl[8D]
Nei, han kan nok ikke dra om dåkker bli sjuk hele gjengen og æ hadd nok fått han te å ta en sykt barn dag i mårra å..

Nei, hainn kainn itj få d nei, da bli hainn jo dødssyk! [8D] Rætt før æ må hent inn presten å planlegg begravelsa hains da vettu [;)]
Spørs om d itj bli sykt barn eller syk barnepasserdag på hainn i mårrå ja. D aller mest typiske had jo virri om hainn for som planlagt i mårrå, å så had æ fått d skikkelig i mårrå kveill å legg å spyr heile natt t fredag å på fredag, så får ongan enten spy i kor me mæ eller kom sæ i bhg sjøl, hehe.

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Ohhh nooo......føler med dere!! Og så utrolig typisk når han skal reise avgårde! [:o] Krysser alt jeg har for at det ble med den ene spyinga og at dere andre slipper unna!
God bedring til Tobias [:)]

Signerer! Håper du slipper unna Skrållan!

Å æsj,håper det bare var 1 gang....god bedring....jeg å mikael har fått diare i hus,så håper det bare blir med det vi å,orker ikke den spyinga[:'(][&o]

Han spydde bare den ene gangen, og det var ikke mye som kom. Middag ville han ikke ha, selv om han spurte etter det (men han er ikke så glad i gryterett), men kveldsmat spiste han mye av sa sambo.
Han var ikke likblek i ansiktet lengre da han la seg, det var han rett før han spydde. Han har vært seg selv i hele ettermiddag, lekt og herja som før. Men det gjorde han jo forsåvidt tidligere i dag og.
Jeg håper VIRKELIG that's was it. Magen min har roa seg ned også, selv om jeg ligger på sofaen og kjenner på det og engster meg. Har alliert meg med mamma da, så hun kjører Ida i bhg i morgen, så blir jeg hjemme med Tobias.

Masse takk for gode ønsker til Tobbenmin, jeg håper virkelig vi andre slipper unna altså! Jeg og sambo var jo litt rare i magen på mandag, jeg satt jo på do hele formiddagen, så sånn sett håper jeg at det faktisk er sånn at det er jeg som har smitta lillemann, og at jeg er ferdig med det [8D]

Godt det ikke kom mer. Hvordan har natten vært? God bedring i heimen [:)]

Natten har vært helt vanlig! [:)] Ingen oppkast eller doløping på noen av oss. Ida sender jeg i bhg om en time, og Tobias får være hjemme. Håper det har gitt seg nå [:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Bra det ikke har utvikla seg noe mer! Tenkte på det igår kveld at du skrev jo at du var rar i magen selv i starten av uka, så det kan jo ha vært det samme og at du er ferdig med det nå!

Håper ingen andre begynner å kaste opp og at Tobben er frisk nå [:)]

Ja, satser på at jeg er ferdig [:)] Kjenner det er litt smårart i magen innimellom nå også, men jeg har mensen, så kan være jeg forveksler litt fordi jeg er nervøs, hehe.

Han har i allefall spist frokost, og nå sitter han i godstolen til Ida og ser på Elias. Med spybøtta ved siden av, selv om jeg ikke tror han får bruk for den.

Back
Topp