Faen, går det an

Vand

Forumet er livet
Har ikke spist kaker eller sjokolade på 7 uker................ så tar jeg meg ett (ok, nesten 2 [8D]) kakestykke i dag på jobben + 2 påskesjokoladebiter.... Og har vært så dårlig i magen siden jeg spiste det! [:'(][:'(][:'(]

Har ikke reagert sånn før, kan det være at min sukkerfrie tilværelse har gjort det sånn at jeg nå reagerer på søt mat[8|]

ja! det kan godt hende!

Jeg blir sånn.....det samme med hvetebakst.
Fin grunn til å holde seg unna[;)]

ORIGINAL: ..christine..

jeg hadde sagt HURRA om magen ikke likte søte saker[;)]
Jeg og!! Hehe

ORIGINAL: TauZa

ja! det kan godt hende!

litt merkelig, for jeg har ALDRI reagert på dette før................. [8D]

Får prøve igjen til påske og se om jeg blir dårlig i magen da også! [8D]

Til da skal jeg holde meg helt unna! [:D]

oi, såpass!

d kan jo godt hende!

litt kjipt også da, men også litt kjekt[:-]

ORIGINAL: *MissMe*

Så flink du er!!![:D][:D]

ikke i dag[&o] Men det driter jeg i[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg skal og skal og skal, men blir alltid en liten bit med noe søtt...[:@]
Men gått lange turer de siste 3 dagene da!!![:D][;)] Elsker våren!!!

Var ikke vi enige om at vi ikke skulle snakke om våren før TIDLIGST 15.mai[:@][:@][:@][:@]

Var ikke vi enige om at vi ikke skulle snakke om våren før TIDLIGST 15.mai[:@][:@][:@][:@]

HAhaha.. Det snødde her idag tidlig da, så veldig mye vår har vi ikke enda.. Men hatt noen fine soldager denne uka og da har jeg vært og trilla og trilla!!![;)]

Jeg reagerer selvom jeg spiser bitte litt hver helg. Promper hele dagen etter.[&:]

Helt sikkert!
Selv spise jeg indrefilet med bernaisesaus og pommes frites hin dagen - en matporsjon med mye fett og usunnheter - og jeg ble dritdårlig i magen av det!! Ikke matforgiftningsdårlig men sånn "magen takler ikke dette" dårlig...

ORIGINAL: Tjukkaaa

Helt sikkert!
Selv spise jeg indrefilet med bernaisesaus og pommes frites hin dagen - en matporsjon med mye fett og usunnheter - og jeg ble dritdårlig i magen av det!! Ikke matforgiftningsdårlig men sånn "magen takler ikke dette" dårlig...

Det var sånn dårlig i magen jeg også ble........................ Magen sier vel ifra hva han ikke vil ha[8D]

Så flink du har vært da! Men det er sikkert naturlig at magen reagerer sånn..... Jeg blir veldig kvalm om jeg spiser mye kake nå når jeg ellers lever så sunt. Kroppen sier nok i fra at den helst vil ha sunn mat, og det er jo bra [:)]

ORIGINAL: tingeling1

Så flink du har vært da! Men det er sikkert naturlig at magen reagerer sånn..... Jeg blir veldig kvalm om jeg spiser mye kake nå når jeg ellers lever så sunt. Kroppen sier nok i fra at den helst vil ha sunn mat, og det er jo bra [:)]

ble bare litt [:'(][:'(][:'(] når jeg før kunne spist ett kilo sjokolade uten å merke det på magen[8D] Men som du sier, det er jo i grunn bra at den sier ifra[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Helt sikkert!

MMMMMMMMM... jeg kan spise det for deg jeg!!!!!![:D]

Back
Topp