Faen altså!!!

Mamamia.

Elsker forumet
Så var det min tur til å blø!!! Jrg kommer til å bli fullstendig nervevrak av dette!! Tør ikke tro og tør ikke håpe, men vil heller ikke gi opp!! Ringte på sykehuset og fikk utrolig nok tak i ho vi var hos på mandag. Så får komme inn for en sjekk i morra formiddag... Faen altså!!

Krysser fingrene for alt går bra :) Har ei venninne som blødde en del første tiden, men alt gikk fint for det! Håper du er like heldig :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Neeeeeeeeei :( :( :( Føler med deg... Bra du får kommet inn for en sjekk i morgen slik du slipper gå mange dager å lure :(

Huff! Skjønner du blir urolig. Men fint at du fikk komme inn til time allerede i morgen, så slipper du uroe deg hele helga. Håper alt går fint :-)

Takk søte dere! Tør ikke ha store håpet! :( Men veldig letta over at vi får komme inn i morra da. Så dere får høre hvordan det går.. Sukk! Jeg er så oppgitt, trist og lei!

Blødde heeeele forrige svangerskap, har blødd nå også! Så håper dine blødninger er uskyldige! Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

åneiii, håper det er en uskyldig blødning da. Krysser fingre og tær for deg :) Bra du allerede får komme på en sjekk i morgen :)

Håper det er uskyldig blødning! Masse lykke til i morgen :)

Åh nei, må være fryktelig å ha denne bekymringen :( håper og ber for at alt er dim det skal være. Skal fu få UL?

Jeg sitter her med en frisk og aktiv gutt på snart 19mnd...etter et svangerskap hvor jeg blødde mye og kraftig frem til uke 13! :) så ikke ta sorger på forskudd...

Jeg sitter her med en frisk og aktiv gutt på snart 19mnd...etter et svangerskap hvor jeg blødde mye og kraftig frem til uke 13! :) så ikke ta sorger på forskudd...
Godt å høre at andre også har opplevd slike ufarlige blødninger, da er det liksom litt håp kjenner jeg :)

Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig og alt står bra til!

Ja alle symptomene er her enda, ingen smerter. Ikke slike jeg hadde tidligere i uken heller. Har ikke blød mere, men tør ikke håpe mere Forde om.. Sukk.. Håper bare jeg klarer å sove i natt for nå bare grubler og tenker og føler jeg.. Sukk..

Åå, jeg har opplevd akkurat det samme i dag :( Ringte legen, men fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe.. Frustrerende å gå rundt og ikke vite, så jeg vurderer sterkt å ta en privat UL.. Håper spirene våres fortsatt har det bra! <3

Åå, jeg har opplevd akkurat det samme i dag :( Ringte legen, men fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe.. Frustrerende å gå rundt og ikke vite, så jeg vurderer sterkt å ta en privat UL.. Håper spirene våres fortsatt har det bra! <3

så kjipt st så mange av oss må oppleve dette altså,, ville også tatt privat ul om jeg var deg og hadde muligheten til det!

Back
Topp