Hyssamaia!
Gift med forumet
Når andrea fyllte 3 år som hadde jeg hatt overgangsstønaden i 2 år, derfor fikk jeg den i ett år til.
så den opphører nå i desember.
Etter hun fyllte tre år så måtte jeg melde meg som reel arbeidssøker for og få det siste året. og etter hun har fyllt 3 har jeg gått på kurs/skole (i 3mnd etter jeg meldte meg som reel arb.søker) flyttet, søkt ny barnehage, tatt ett nytt kurs og de to siste mnd har jeg sett etter jobb og søkt på de som jeg kan jobbe med..
Har søkt om forlengelse av os i 6 mnd i påvente av jobb.
snakka med dama på nav idag og det får man bare de 6 første mnd etter man har meldt seg som reel arb.søker. så sjangsen er nå 99% på at jeg får min siste os i desember[&o]
Aldri noen på nav som har sagt noe med de 6 mnd før idag.
så om jeg ikke får os etter desember vet jeg ikke hva jeg skal gjøre inntil jeg får jobb.
får ikke huseiern husleia innen 20 jan. sier han meg opp.
Han var skeptisk til å leie ut til meg siden jeg var alenemor, men han stolte på meg.
så om det blir surr med husleia osv så står jeg uten bosted[&o] faen altså..
så den opphører nå i desember.
Etter hun fyllte tre år så måtte jeg melde meg som reel arbeidssøker for og få det siste året. og etter hun har fyllt 3 har jeg gått på kurs/skole (i 3mnd etter jeg meldte meg som reel arb.søker) flyttet, søkt ny barnehage, tatt ett nytt kurs og de to siste mnd har jeg sett etter jobb og søkt på de som jeg kan jobbe med..
Har søkt om forlengelse av os i 6 mnd i påvente av jobb.
snakka med dama på nav idag og det får man bare de 6 første mnd etter man har meldt seg som reel arb.søker. så sjangsen er nå 99% på at jeg får min siste os i desember[&o]
Aldri noen på nav som har sagt noe med de 6 mnd før idag.
så om jeg ikke får os etter desember vet jeg ikke hva jeg skal gjøre inntil jeg får jobb.
får ikke huseiern husleia innen 20 jan. sier han meg opp.
Han var skeptisk til å leie ut til meg siden jeg var alenemor, men han stolte på meg.
så om det blir surr med husleia osv så står jeg uten bosted[&o] faen altså..