FAEN ALTSÅ!!!!! *mannevond tråd*

Vand

Forumet er livet
Selv om han føler seg småsyk, har han da lov og rett til å sitte hele helga å være SUR? Sur for at han er "syk", sur for at det snør, sur for ditt og sur for datt! [:@][:@][:@]

AHHHHH!!! Blir så sint på MEG SELV for at jeg blir så provosert! [:@]

da hadde jeg bedt han gå et annet sted å være sur... [8D] æsj sånt er slitsomt[:'(]

ORIGINAL: shorty86

da hadde jeg bedt han gå et annet sted å være sur... [8D] æsj sånt er slitsomt[:'(]

Du kan tro han har fått høre[:@] Men jeg skjønner ikke at noen faktisk får seg selv til å forpeste hele familien!???? [:@]

jeg ber gubben dra et annet sted når han er sånn.. eller bare fjerne seg, gå å legge seg... hva som helst bare han fjerner det sure tryne sitt..

har du bedt han være sur et annet sted??
jeg hadde dratt ut å funnet på noe jeg også kunne han bare sitte der å være sur..[8D]

jeg ber gubben dra et annet sted når han er sånn.. eller bare fjerne seg, gå å legge seg... hva som helst bare han fjerner det sure tryne sitt..

har du bedt han være sur et annet sted??
jeg hadde dratt ut å funnet på noe jeg også kunne han bare sitte der å være sur..[8D]

Joda, jeg har vært både her og der i helgen, og han har holdt sengen også i flere timer[;)] MEN det er uunngåelig at man ikke møtes i ett lite hus, og da skal man jaggu meg være hyggelig med hverandre SELV om man TROR man er LITT syk! [:@][;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Kom her snuppa..... [:D]

Tusen takk, den trengte jeg! [:D]

Back
Topp