FADER!!!!!

Kattepus84

Elsker forumet
Ååååå....fader ass....jeg glemte sprayen idag....Tlf min var tom for batteri så den ringte jo ikke....Dritt ass....Skulle ta den 21.30 men tok den nå 23.55 :( Ååååååå nå er jeg irritert ass.....[:@][:@][:@]

Har hatt besøk i hele kveld også, så jeg glemte det jo helt bort....[:@][:@][:@]

Pust inn Pust ut... Dette går helt bra...
Slapp helt av...
Ta den helt normalt i morgen.... det gjorde jeg når jeg glemte meg bort, og ingen skade skjedd å alt var perfekt hos meg. (bortsett jeg ble ikke gravid da[:(])

Natta koz

Takk jenter.... Ja jeg regner med at det skal gå bra...Men jeg var bare så veldig innstilt på at jeg skulle klare å ta alt til riktig tid hele tiden...Var jo ingenting som tilsa at jeg ikke skulle klare det...Dritt telefon ass..... Hadde den bare ikke gått tom for batteri.

Jaja...det er en grunn til alt som skjer, så da var det vel en mening med det [;)]

ORIGINAL: bet

Bare å slappe av...jeg glemte å ta sprayen akkurat på klokka maaaaaaange ganger og ble akkurat like stressa som du sikkert ble[;)] men det gikk kjempefint!

Sign. På slutten tok jeg den aldri på akkurat klokkeslett tror jeg. +/- en time ca.

Kjenner til problemet ja!!! Synes hele livet mitt nå bare dreier seg om å passe klokken får å få tatt alle medisinene til riktig tid, samt å lirke og lure så ingen skal se at jeg tar de medisinene, og å ta hvite løgner for hvorfor jeg stadig vekk er på sykehuset....arrghhh[:@]

ORIGINAL: diddle

Kjenner til problemet ja!!! Synes hele livet mitt nå bare dreier seg om å passe klokken får å få tatt alle medisinene til riktig tid, samt å lirke og lure så ingen skal se at jeg tar de medisinene, og å ta hvite løgner for hvorfor jeg stadig vekk er på sykehuset....arrghhh[:@]

Ja den der begynner jeg å kjenne meg godt igjen i.....Spesielt svigermor forstår ikke hvorfor jeg heeeele tiden skal på legetimer.... Må jo tro jeg er skikkelig hypokonder [8D]
Og at jeg pluttselig forlater rommet når alarmen på tlf min går av så stusser jo folk litt....[8D]

Blei ofte ein time på overtid i mine tre sprayperiodar til no, men har blitt fint nedregulert likevel så berre stress heilt ned;)

Back
Topp