FADER!!!!!!!!!

Tre muskuterer

Lykkelig!
Jeg blir så ufattelig irritert på meg selv! Vi hadde noen navn på listen når jeg gikk gravid. Klarte ikke bestemme oss da ingenting føltes helt riktig. Når hun kom bestemte jeg meg for Hannah da jeg ble så lei maset fra familie. Angret etterpå. Så bestemte vi oss for Emma og sa det selvfølgelig til alle og nå kjenner jeg at det passer jo overhodet heller ikke! ÆSJ! Hva heter den ungen!!!!!!!!!!!!!!!??????!!!!!!!!

Jeg blir så ufattelig irritert på meg selv! Vi hadde noen navn på listen når jeg gikk gravid. Klarte ikke bestemme oss da ingenting føltes helt riktig. Når hun kom bestemte jeg meg for Hannah da jeg ble så lei maset fra familie. Angret etterpå. Så bestemte vi oss for Emma og sa det selvfølgelig til alle og nå kjenner jeg at det passer jo overhodet heller ikke! ÆSJ! Hva heter den ungen!!!!!!!!!!!!!!!??????!!!!!!!!
Huff nei det er så absolutt ikke lett :(
Dere finner nok et navn som passer prinsessa skal du se, det barevtar litt tid av og til ;)

Brukte lang tid og mye frustrasjon her også....

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

her var babyen 5 uker før vi bestemte oss. Han hadde navn når han var i magen og vi fortalte det til alle men så ombestemte faren seg da han ble født. du har jo hele 6 Mnd før dere trenger å bestemme dere :p

Det er kjempe vanskelig! Men kan være lurt å "prøvesmake" litt på navnet før man offentliggjør det for venner og familie. Jeg gav klar beskjed til familien at det hjalp ikke å mase. De fikk vite navnet når det var klart .

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Huff nei det er så absolutt ikke lett :(
Dere finner nok et navn som passer prinsessa skal du se, det barevtar litt tid av og til ;)

Brukte lang tid og mye frustrasjon her også....

Valgte dere til slutt noe som en av dere likte bedre eller ett som var kompromiss? Synes Charlie er super kult navn! Hadde vært enklere med gutt men veldig glad for at snuppa har ankommet selv om hun er navnløs!

her var babyen 5 uker før vi bestemte oss. Han hadde navn når han var i magen og vi fortalte det til alle men så ombestemte faren seg da han ble født. du har jo hele 6 Mnd før dere trenger å bestemme dere :p

Ja, vet jeg har god tid men er så LEI av alle spørsmålene og hvis det ikke har dalt ned i hodet mitt til nå - kommer det til å gjøre det da? Elsker gutta sitt navn og ønsker å være like glad i navnet til snuppa!

Det er kjempe vanskelig! Men kan være lurt å "prøvesmake" litt på navnet før man offentliggjør det for venner og familie. Jeg gav klar beskjed til familien at det hjalp ikke å mase. De fikk vite navnet når det var klart .

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vi har "prøve smakt" Emma og Hannah men i det jeg bestemmer meg tviler jeg og tenker at jeg velger det pga andre og ikke pga meg. Pluss at pappaen skal jo helst være enig også.... vanskelig!

Valgte dere til slutt noe som en av dere likte bedre eller ett som var kompromiss? Synes Charlie er super kult navn! Hadde vært enklere med gutt men veldig glad for at snuppa har ankommet selv om hun er navnløs!
Mannen hadde jo kalt han Charlie siden tidlig i vår, så for han var det det han var.
Jeg vinglet frem og tilbake på det navnet. En dag elsket jeg det og en annen dag var det ikke helt rett.
Det hjalp jo ikke at snuppa slett ikke likte navnet Charlie, det var nok mye det som gjorde meg i tvil.

Etter han ble født, så brukte jeg lang tid på å teste om navnet virkelig passet på denne lille karen.
Jeg vinglet fremdeles, og snuppa tryglet om at han ikke måtte få navnet Charlie.
Jeg elsker navnet, men ble igjen veldig i tvil, mye på grunn av snuppa igjen.

Til slutt måtte jeg bare stenge følelsene overfor hva snuppa mente og satte meg i tenkeboksen igjen.
Ville ha prøvd alle mulige alternativ.
Når vi tenkte på dobbelt navn og smakte litt på Charlie Alexander, så var det ingen ting som føltes mer rett ;)

Nå bruker jeg både Charlie og Charlie Alexander når jeg prater med og om han, det kommer litt an på situasjonen.
Når jeg koseprater blir det lettest å bare si Charlie. ❤

Dere finner nok ut av det, det er viktig å ikke forhaste dere. Dumt å angre etterpå ;)

Back
Topp