Valgte dere til slutt noe som en av dere likte bedre eller ett som var kompromiss? Synes Charlie er super kult navn! Hadde vært enklere med gutt men veldig glad for at snuppa har ankommet selv om hun er navnløs!
Mannen hadde jo kalt han Charlie siden tidlig i vår, så for han var det det han var.
Jeg vinglet frem og tilbake på det navnet. En dag elsket jeg det og en annen dag var det ikke helt rett.
Det hjalp jo ikke at snuppa slett ikke likte navnet Charlie, det var nok mye det som gjorde meg i tvil.
Etter han ble født, så brukte jeg lang tid på å teste om navnet virkelig passet på denne lille karen.
Jeg vinglet fremdeles, og snuppa tryglet om at han ikke måtte få navnet Charlie.
Jeg elsker navnet, men ble igjen veldig i tvil, mye på grunn av snuppa igjen.
Til slutt måtte jeg bare stenge følelsene overfor hva snuppa mente og satte meg i tenkeboksen igjen.
Ville ha prøvd alle mulige alternativ.
Når vi tenkte på dobbelt navn og smakte litt på Charlie Alexander, så var det ingen ting som føltes mer rett
Nå bruker jeg både Charlie og Charlie Alexander når jeg prater med og om han, det kommer litt an på situasjonen.
Når jeg koseprater blir det lettest å bare si Charlie. ❤
Dere finner nok ut av det, det er viktig å ikke forhaste dere. Dumt å angre etterpå
❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤