Fader ta disse blærekatar smertene

Hope2011

Flørter med forumet
Jeg klikker snart!!!!!Etter min siste mens ( har hatt den 2 gr etter fødsel) så sliter jeg altså...det kommer tilbake hele tiden liksom..Har felere dager med de smertene enn uten [:'(]
Jeg var jo hos legen etter første mens med dette pga jeg trodde jeg hadde blærekatar...men nei...åhhhh....klikker i vinkel.
Jeg fly på do heeeele tiden, grøsser, fryser og offer meg om hverandre når jeg må tisse ( noe jeg egentlig sjeldent må selvom det føles slik.)

Jeg skjønner virkelig ikke hva det kan være [&o] Trodde først det var eggløsningen....men jeg har da ikke eggløsning 17 dager i mnd...eller mere...!!![:@] hadde det vært så væl hadde jeg blitt fort gravid igjen oxo.... *sukk*

måtte bare klage litt

uff da! tror jeg hadde tatt med en ny urinprøve til legen jeg, og sjekka det på nytt. Fælt å ha det sånn....

Jeg hadde intense smerter som kjentes ut som rier. Sammentrekninger i magen og var så vondt at jeg kastet opp.

Alle blodprøvene mine var fine og de tenkte det kanskje var noe med eggstokkene mine, men neida. Ble til og med lagt inn på sykehuset fordi de tenkte det var blindtarmen, men nei da. Etter mye om og men viste det seg at jeg hadde en kraftig UVI som ikke gav utslag på urinprøven.

Etter medisin har jeg vært helt fin :)

Håper det ordner seg for deg <3

Huff, jeg har vært veldig plaga med UVI, hjelper å drikke sur drikke. Håper du snart blir bedre.

Back
Topp