Fader ta dette bekkenet :(

*Twixie*

Forelsket i forumet
Når formen endelig er stigende begynner bekkenet.
Har i 3 timer i dag ryddet rommet som skal bli sønnen vår på snart 3 år sitt.
Og nå er jeg så ødelagt at jeg så vidt får til å gå.

Og jeg som skal begynne i jobb 40% igjen den 21 April :( Skal prøve i noen uker før jeg skal inn til legen igjen.

Såå redd for hva folk synes hvis jeg bare holder ut i 2 uker liksom.
Men skal bekkenet bli sånn av litt lett rydding aner jeg ikke hvor ille det blir av butikk jobb...

DAGENS SYT

Føler med deg og veit desverre hvordan du har detSliter selv med bekkenet og går hjemme med 2 små, men alt gårNår det først er kvelden ligger jeg rett ut på sofaen og kommer meg såvidt opp trappa når jeg skal legge meg! Håper det går fint når du skal tilbake i jobb, men er jo ikke din feil og det ikke går! Lykke tilKlemmepå!

Huff stakkars deg. Jeg vet ikke hvordan du har det, men det høres ikke noe godt ut. Jeg håper jeg slipper å bli plaget med bekkenet! God bedring og ikke start på jobb før du er i form til det. Har du en jobb der du står og går mye?

Klem klem...

Huff, skjønner GODT hvordan du har det :/ Sliter med bekkenet selv. Etter 2 dager med gåtur og en dag på jobb føler jeg meg mørbanket Håper bare ikke det blir mye verre, har så lyst til å fortsette å jobbe fram mot permisjonen..

Du har min dypeste sympati. Det er rett og slett pyton!! Har min første arbeidsdag i morgen, og lurer veldig på hvordan formen blir i morgen kveld. Stor klem til deg!!

Huff, sende dæ en STOR sympati klem fra mæ for vet akkorat kossn du har det :( Har slette med bekkene sia æ gikk med J så merka fort da æ blei gravid igjen for å si d sånn :(

Tusen takk for sympati jenter!

Virker som uansett hva jeg gjør her hjemme så er bekkenet helt ødelagt til kvelden :(

Back
Topp