Fader asså :'(

Rustad90

Glad i forumet
Våkna i dag med helt sinnsykt vondt. Hvada BEKKENLØSNING!??!?! Uke 10 i mårra.. Fikk det myyyye senere med førstemann så er utrolig lei meg nå.. skal til legen i mårra for å få henvisning til fysio og evt sykemelding..

FAEN asså :mad: :'(

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Kjempekjedelig :( God bedring

Æsjda!! Lykke til hos legen! Håper du får behandling som gjør det mye bedre med en gang :)

gå til kiropraktor!!!! og ikke slutt å jobb helt. blir du for passiv stivner du bare enda mere til :( har desverre alt for gode erfaringer med dette... bor du i en by de har "bekken & barn" klinikk anbefales det varmt!!

Takk jenter! Skal høre litt med legen i mårra.. men hu er jo så lost stakkars så detta blir spennende.. :p

Kjøp en fysioball. Sann stor treningsball. D hjalp mej veldig sist. Berre å sitte på den kan hjelpe godt på. Fekk d veke 6 sist, men no kjenne ej d berre en og annen dag

mor til to gull, 05 og 12

Uff da :(

Og jeg er bare utplassert via nav så nå mister jeg ratt utpl.plassen pga detta :/ men ble sykemeldt hvertfall...

Mitt råd er: om du kjenner i korsryggen- prøv å tøy hofteleddsbøyerne og bakside legger/lår noen dager. Det hjelper her...

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp