Faddere

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen av de samme fadderene på barna eller er det mest vanlig å ha helt forskjellige?
Mamma mener at det ikke er normalt å ha samme fadderne på barna.

Trodde det var vanlig å ha forskjellige? Vi skal ha forskjellige iallefall. Søstra mi og jeg har ikke de samme fadderne

Vi tok våre søsken på førstemann også tar vi ektefellene til våre søsken på nr 2 nå. Da er alle faddere og alle familier involvert i begge barna.

Har hørt at folk har samme faddere på barna sine, ikke nødvendigvis alle fadderne da men. Jeg har ikke vært borti det blant noen jeg kjenner, vi kommer heller ikke til å ha samme faddere på våre barn.

Vi kommer til å ha forskjellige faddere. Har fått første nå, men noen søsken blir spurt denne gangen og noen på neste!

Vi valgte alle søsknene våre og beste venner forrige, siden de alle var sammen på en eller annen måte. Nå har våre bestevenner gjort det slutt med de i familien. Men vi har liksom brukt opp alle på en måte.

Tror jeg og søsknene mine har samme faddere... Uansett: her blir det forskjellige, litt for at alle skal være til noen. Storebror har onklene sine som faddere, lillesøster har tantene :-)

Det bestemmer man vel selv ;) vi velger ulike faddere til tvillingene. Litt fordi storesøsteren deres har en annen mor, så det går ikke å bruke de samme fadderne som henne. Og fordi de er ulike individer..
Men vet om flere som har de samme fadderne til alle barna dine. Det er kanskje mest praktisk også ;)

Vi har 6 faddere til våre barn. 4 av disse er de samme, da det er tanter og onkler, og 2 er forskjellige. Blir nok samme opplegg med minstemann :)

Vi skal mest sannsynlig ha samme gudfar til minsten som størsten har, fordi han er helt fantastisk snill og god som er veldig involvert :-) de 3 andre er ikke mye å skryte av.. ellers blir det 3 nye(har 4 på største så må vel ha 4 på minste også?)

Back
Topp