Faddere

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg har veldig mange søstre, og de er en gjeng med drama queens, så jeg prøver hele tiden å holde fred, derfor blir ingen søstre faddere for å unnga sjalusi. Teit? ja! Spørmålet mitt er om det er teit eller uvanlig å ta mannen til ene søstra mi som fadder, og mannen til svigerinna mi? Begge er sånne forhold som ikke forventes at ryker, men hus og barn og hele pakka :) Vi tenker på det som en fin måte å virkelig inkludere de, pluss at da slipper vi unna med de to, og en vennepar, totalt 4 faddere, isteden for aaaalt for mange :P Hva tror dere? Er det rart?

Synes det høres ut som en fin løsning jeg :) Og så lenge det fungerer for dere, ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal kunne gjøre det :)

Høres supert ut. Jeg hadde ikke valgt familie til faddere, med fare for sjalusi.

Jeg har veldig mange søstre, og de er en gjeng med drama queens, så jeg prøver hele tiden å holde fred, derfor blir ingen søstre faddere for å unnga sjalusi. Teit? ja! Spørmålet mitt er om det er teit eller uvanlig å ta mannen til ene søstra mi som fadder, og mannen til svigerinna mi? Begge er sånne forhold som ikke forventes at ryker, men hus og barn og hele pakka :) Vi tenker på det som en fin måte å virkelig inkludere de, pluss at da slipper vi unna med de to, og en vennepar, totalt 4 faddere, isteden for aaaalt for mange :P Hva tror dere? Er det rart?

Synes det hørtes kjempefint ut :)

Faddere er noe man selv må velge.
Det kan være litt vanskelig. Greitt å velge så det ikke blir sjalusi.
Her har vi hatt søskena våre som faddere til gutta. Jeg har to og mannen min har to... så totalt fire. Tror vi velger de samme nå også.
Enklest :)

Det er ikke rart nei :)

Her har alle 6 faddere, så tilsammen har vi 18 stk :P Vi har derfor fått brukt alle våre søsken :P 2 på hvert barn, så har vi venner utenom det, og to av mannens onkelbarn er brukt.

Back
Topp