Faddere

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Har dåkker bestemt dåkker?
Syns d va vanskelig denna gangen. Storesøster har fire stk, mi beste veninne, god kompis av samboer, mi søster og bror t samboer..

Æ vill denna gangen åsså ha 4stk... gjerne to av hvert kjønn.. men så v d d å velge..
Vi bli nok å spørre samboer sin lillebror denna gangen (han fortjene det virkelig. Vært kjempeintr i snuppa hele veien. Mer enn den andre brorn som faktisk e fadder).. så va d resten da!

Ett vennepar?
Har to søskenbarn som e gode kandidata.. (jenter)
Og en kompis av samboer..

Nei denna gangen syns æ d va vanskelig!!!! :-P

Til vesla: Mannen har to brødre som er gudfar for hver sin jente og fadder for den andre. I tillegg er kusinen min fadder. (Han har en jente fra før)

Til babyen: blir kusinen min gudmor, fetteren min og brødrene hans faddre.

Denne gangen blir det vanskelig syns jeg..

Her har eg 2 brødre og sambo 2 søstre, så den saken var grei... :)

Vi vet ikke om vi vil døpe en gang enda... Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke gjøre det- men nå er jeg usikker... Jeg kommer fra en ikke- kristen familie, men er selv kristen. Men jeg ønsker at hun skal ha faddere som hvertfall er medlem av den norske kirke. Så da blir det vel et vennepar og søsteren til mannen... Men om vi flere barn aner jeg ikke hva vi gjør...haha...

Vi vet at vi skal ha dåp, men lenger har vi ikke kommet:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi vet ikke om vi vil døpe en gang enda... Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke gjøre det- men nå er jeg usikker... Jeg kommer fra en ikke- kristen familie, men er selv kristen. Men jeg ønsker at hun skal ha faddere som hvertfall er medlem av den norske kirke. Så da blir det vel et vennepar og søsteren til mannen... Men om vi flere barn aner jeg ikke hva vi gjør...haha...

Nei mye vanskeligere å velgeno m nr2 ja!

Caroline :): 16385258 skrev:
Vi vet at vi skal ha dåp, men lenger har vi ikke kommet:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
E jo ingenting å stresse med enda egentlig :-)

Jeg har bestemt faddere for leeenge siden, det blir en god veninne, broren min og søskenbarnet mitt. Hvem han velger vet jeg ikke ennå. Når tenker dere å ha barnedåp?

Jeg har bestemt faddere for leeenge siden, det blir en god veninne, broren min og søskenbarnet mitt. Hvem han velger vet jeg ikke ennå. Når tenker dere å ha barnedåp?

Ja her va det tidlig valgt t første.. men værre no!
Usikker på når.. men har fått nån datoa av presten.. i nov og jan va vel de datoa som passe oss best...

Velger dere bare søsken eller samboer til søsken også?Litt lyst å ha begge to men blir jo litt mange faddere kanskje da han har en søster og jeg en bror. I tillegg vil vi begge ha en venn hver. Så blir jo 6stk da. Hvor mange har dere?

Back
Topp