Faddere

Så morro at man får så mye respons her da[:D]

Hadde mine to søsken, sambo sin bror og ei vennine av meg. Stolte alle sammen[:)]

Vi hadde søstrs mi og ene kompisen til samboeren min. Syns det holdt. Søstra mi tok vi for at jeg er fadder til hennes eldste sønn. Kompisen til Kim fordi di har et nært forhold og vi kommer godt overens med hannes dame og datter.

Da blir det tanteungen min og bestevenninna mi, og broren til sambo og en kompis. [:D]

Hvordan reagerte fadderne når de fikk deres forespørsel da ? Man viser jo rimelig stor tillit til vedkommende [:D]

Jeg har valgt min søster og kjæresten hennes,så skal jeg sprre min kjære om han har lyst! Kvir meg litt til og spørre tilfelle han ikke vil,men regner egentlig med han har lyst. [:)]

Din kjære...er det pappan til bebisn din ?

ORIGINAL: Pelota

Ja, de kan skrives inn som faddere fra fylte 15 år[:)]

tror det er mye etter hva presten mener...
veldig forskjellig fra prest til prest...
ei jeg kjenner var fadder da hun var 11-12

Til Christian valgte vi mamma og pappa ( det er de jeg stoler på mest i verden og som jeg vet kan sikre fremtiden til sønnen vår hvis vi går bort ), søstra mi og broren til sambo.

Kommer til og velge de samme for Alexander.

Vi er fornøyd med valget vi gjorde og mye av grunnen til at vi valgte mine foreldre er at det er de vi og Christian har mest kontakt med.
Klem

Back
Topp