Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eldbjørg
Kristian har 4 faddere, alle sine besteforeldre.
Regner med at bebis får 4 og, da velger vi sannsynligvis søsknene våre.
Enkelt og greit. Syns et er greit med familie, da jeg har sett så mange venner som velger vennepar som faddere.
Også går det ett år eller to, så er man plutselig ikke så veldig gode venner lenger.
ORIGINAL: MiMiTa
Enkelt og greit. Syns et er greit med familie, da jeg har sett så mange venner som velger vennepar som faddere.
Også går det ett år eller to, så er man plutselig ikke så veldig gode venner lenger.
Mye sannhet i det med venner altså.
Venninnen som er fadder på storebror har jeg mistet all kontakt med igrunn. Hun kommenterer bilder av han på facebook, men siden vi bor på hver vår kant av landet så blir det liksom aldri noe mer.
Venninnen jeg nå har spurt er det mennesket bortsett fra mannen som kjenner meg ut og inn, så jeg føler meg skikkelig sikker på at hun vil være der (hun blir gudmor)
ORIGINAL: Eufemia
ORIGINAL: MiMiTa
Mye sannhet i det med venner altså.
Venninnen som er fadder på storebror har jeg mistet all kontakt med igrunn. Hun kommenterer bilder av han på facebook, men siden vi bor på hver vår kant av landet så blir det liksom aldri noe mer.
Venninnen jeg nå har spurt er det mennesket bortsett fra mannen som kjenner meg ut og inn, så jeg føler meg skikkelig sikker på at hun vil være der (hun blir gudmor)
Hva er forskjellen på faddere og gudmor/far??
ORIGINAL: valkyrien
Vi skal ikke døpe, for begge to synes det er hyklerisk å tvinge ungen inn i en religion vi ikke tror på...
Her blir det navnfest, og da er det ikke vanlig med faddere.