Faddere i barnedåp

Skal døpe! Hadde tre faddere til eldste. To i familie og en god venn. Nå skal vi kun ha to fra familien :)
 
Vi skal ha dåp neste helg [emoji4] Her har vi valgt to fra familien og et vennepar [emoji4] Samme gjorde vi til storebroren. Hadde jeg hatt nært forhold til mine brødre hadde nok de også blitt valgt, men..
 
Sniker ifra Desember.
Vi har valgt hvert vårt søsken.
De som vi føler har støttet oss i hele prosessen (ivf) samt vil være der for babyen fremover.
 
Vi skal ha dåp siste helga denne måneden, og fra min side skal ei god venninne være fadder, mens fra mannens side skal hans søster være fadder.
 
Fader.. Har ikke booket dåp enda vi! Bør kanskje gjøres snart det :p Her kommer det an på hva mannen velger.. blir det en fadder fra hver side, blir det søskena våre. Blir det to, blir det for min del søsken og bestevenninne :)
 
Vi skal ikke ha dåp, men hadde valgt søsken om vi skulle hatt faddere. Er selv fadder til to tantebarn, men ikke for noen venner. Har ikke et nært forhold til min bror som har meg som fadder til barna sine, det er bare tradisjon - akkurat som dåp. I vår famile da
 
Våre søsken (har 1 hver) og en av mine venninner :)
 
Back
Topp